Was Demon goed?

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

• Dromer
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:25
Het lijkt erop dat Demon ook al goed WAS.
Ik ben inmiddels een maand bezig met het aansluiten van mijn verbinding met dslexpress.
Nadat ik 11 keer zelf heb moeten bellen, na diverse lijntesten en weet ik wat nog meer kwam er zowaar een monteur naar mijn huis.
Die heeft me ook weer een paar uur bezig gehouden en ging weg met de mededeling, je moet zelf maar met Demon bellen, alles werkt alleen je modem is nu stuk.
Heb die man wel 10 keer gevraagd of tie het zeker wist, dit omdat mijn alcatel modem ook geen signal kreeg.
Ja het was zeker, modem defect.
Nou ik weer gebeld en weer een half uur gewacht, werd me beloofd dat er diezelfde dag nog een modem gestuurd werd.
Ik heb 3 dagen later dus maar weer gebeld waar mijn modem bleef, want die had ik dus gewoon niet gekregen.
iig...Ik heb het modem nu..en uiteraard werkt het nog niet.
Wat nu...ik heb gemaild maar ( uiteraard ) geen antwoord.
Ik zit er over te denken de hele zooi maar terug te sturen...en lekker bij kpn blijven.
Iemand dit ook wel is meegemaakt of mischien een tip wat ik nog kan doen.

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:07

Stewie!

Keen must die!

uitzondering lijkt me, dit heb je overal :)

Strava: https://www.strava.com/athletes/149347154

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik hoor alleen maar goede dingen over Demon dus, tja. ELK bedrijf heeft altijd zo zijn problemen, UPC heeft in het begin helemaal klachten gehad, terwijl ik altijd een toppie verbinding had. Maar wel vervelend voor je

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Mjah.. In één of ander topic laatst zei ook iemand dat de service van Demon slecht zou zijn. Voor de rest hoor ik er persoonlijk weinig van.
Wel weet ik iemand die binnenkort een Demon 2048/512 verbinding gaat nemen, ik ben benieuwd hoe dat gaat verlopen.

Maargoed.. Demon is vrij goedkoop als je het vergelijkt met andere ADSL-aanbieders. Je kunt lijkt me dan ook geen helpdesk/service zoals XS4ALL oid verwachten.

🌞🍃

• Dromer
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:25
Het lullige is dat die monteur zegt dat het goed is..
Hij had ook een apparaat bij em wat keurig de snelheid aangaf..
Daarna moet ik dan zelf contact met Demon maar opnemen en nu werkt het dus nog steeds niet.
Dat snap ik dus niet, iets werkt toch goed of het werkt niet.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-05 21:47
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.