Toon posts:

[Abonnee] Vraag over persoonsgegevens.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien ik me nu al lange tijd een parasiet voel op t.net :P, lijkt het me een goed plan om eens abonnee te worden. ;)

Alvorens heb ik echter een vraagje die door mij niet in de verschillende FAQ's gevonden kan worden en evenmin in de GoT database. :)
Het betreft mijn persoonlijke gegevens, ik wil namelijk zo anoniem mogelijk blijven (om verschillende redenen die verder geen toegevoegde waarden hebben t.a.v. de vraag).

Dat het Managment Team mijn werkelijke naam e.d. onder ogen krijgt heb ik geen problemen mee, omdat ik de noodzakelijkheid er van inzie, maar als ook de HGA's, HGM's, Modjes, en lite-modjes deze te zien (kunnen) krijgen is dat voor mij een reden om geen abonnement te nemen (nogmaals, ik heb hier mijn redenen voor en die hebben verder niets met een wantrouwen in de de crew te maken; het tegendeel :> )
Kan iemand mij uitsluitsel geven over deze kewstie?

(Deze vraag hangt een beetje tussen de LA en TFF in, maar hij leek mij hier beter passen).

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Je persoonsgegevens zijn in ieder geval niet zichtbaar voor mij als Frontpage Admin en ik denk ook niet dat mensen van de GoT-crew erbij kunnen. Dat zou voor hen ook niet nuttig zijn omdat ze toch niets aan die informatie hebben. Ik gok erop dat die informatie dus alleen beschikbaar is voor de mensen die er ook daadwerkelijk wat mee kunnen, het MT dus.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zover ik het weet kan alleen het MT je echte gegevens weten. HGA's, moderators @ GoT en FP-admins weten alleen wat in je profiel staat van GoT en T.net :).

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Inderdaad, de abonnee-adminstratie is net als andere bestellingen bij shop.tweakers.net gescheiden van de normale useraccounts, en dus niet in te zien door normale frontpage- of GoT-crew.

Professioneel Hyves-weigeraar

Verwijderd

Topicstarter
Ok, da's prettig te horen, dan kunnen jullie mij tegemoed nu zien als My T.net Full abonnee. :Y)

Misschien is het de moeite waard om dit vraagje en het antwoord ook toe te voegen aan de Abonnee FAQ.

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2003 10:51 ]