Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
Een standalone dvd-speler kan geen divx codering aan (met uitzondering van de dvd-spelers van Kiss). Dus meerdere films in het format divx op een dvd zetten en deze op de TV bekijken gaat niet op.
Heb je in dit onderwerp verdiept? Je kunt beste search gebruiken en zoeken op VCD, SVCD, etc. zodat je wat meer weet over deze formatten.
Als je meerdere films op een dvd wilt zetten, kan dit door de films om te coderen in mpeg2 met een lage resolutie en lage bitrate. Helaas wordt dan de qualiteit slechter dan SVCD.
Heb je in dit onderwerp verdiept? Je kunt beste search gebruiken en zoeken op VCD, SVCD, etc. zodat je wat meer weet over deze formatten.
Als je meerdere films op een dvd wilt zetten, kan dit door de films om te coderen in mpeg2 met een lage resolutie en lage bitrate. Helaas wordt dan de qualiteit slechter dan SVCD.
Je moet de DivX omzetten naar VCD of SVCD. DIt stond ook in de FAQ.Rage_667 schreef op 23 June 2003 @ 18:43:
Hoe kan ik meerdere divx films op een dvd branden om ze later te bekijken op een dvd-speler (bij de tv he)....
Bij dvd-speler-advertenties staat wel vaak vcd bij, maar divx heb ik nog nooit zien staan!
Linkje: DivX > (S)VCD
http://flickr.com/photos/itommy/
http://www.dvdrhelp.com/dvdplayers
hier staan spelers die ook divx aankunnen
hier staan spelers die ook divx aankunnen
[ Voor 29% gewijzigd door bartvermeer op 23-06-2003 18:52 ]
alles goed boyz en girlies
Verwijderd
Wat jij wilt kan normaal gesproken niet, divx is een formaat bedoelt voor pc's, vcd en dvd is ontwikkeld voor "bij de tv", er is geloof ik wel een dvd speler van revoy die divx aan kan maar die is behoorlijk prijzig en ik weet niet of je dan ook meerdere divxen op een schijfje kan zetten
Er zijn verschillende topics over standalone divx spelers, lees die even door. Dan heb je genoeg info om zelf op pad te gaan voor een nieuwe spelerRage_667 schreef op 23 June 2003 @ 18:43:
Hoe kan ik meerdere divx films op een dvd branden om ze later te bekijken op een dvd-speler (bij de tv he)....
Bij dvd-speler-advertenties staat wel vaak vcd bij, maar divx heb ik nog nooit zien staan!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()