Ik ben op zoek naar een mp3 player voor op mijn homepage weet iemand een site met informatie hoe ik zoiets kan maken of een standaard player kan downloaden?
Uhm, zou je eerst eens helder uit willen leggen wat je precies wilt en wat er tot nu toe niet gewerkt heeft?
Volgens mij wil hij een online mp3-speler waarmee hij streaming mp3's kan laten horen op zijn site.
Je zou zelf shoutcast (winamp) kunnen draaien en jouw (vaste) ip op de site kunnen droppen, maar dat lijkt me niet echt de ideale oplossing......
Je zou zelf shoutcast (winamp) kunnen draaien en jouw (vaste) ip op de site kunnen droppen, maar dat lijkt me niet echt de ideale oplossing......
Omelette du fromage!
Nou ik wil dat er een player op mijn internet site komt. Waarbij mensen mp3's af kunnen spelen die op mijn server staan bijv.
Het hoeft geen mooie player te zijn een standaart player is ook goed.
Of informatie om er zelf een te maken
ik heb zelf al bij google gezocht alleen dan krijg je geen internet players maar winamp sonique enz.. dus echt verder kwam ik daar dus niet mee.
Het hoeft geen mooie player te zijn een standaart player is ook goed.
Of informatie om er zelf een te maken
ik heb zelf al bij google gezocht alleen dan krijg je geen internet players maar winamp sonique enz.. dus echt verder kwam ik daar dus niet mee.
Pagina: 1