Toon posts:

Studeren of werken

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou graag een topic posten over wat ik moet gaan doen na mijn VWO (ben net geslaagd) Ik zou zelf graag Informatica aan de KUN gaan volgen maar mijn ouders en nog meer mensen zien dat niet zitten.
Een van de argumenten tegen is de huidige marktsituatie ze zijn bang dat ik daarlijk met een academische opleiding dus niet aan de bak kom en blijf zitten met een torenhoge studieschuld (ze kunnen namelijk niet bijdragen aan mijn studie).
Ik zou graag hier wat meer meningen over horen maar ik zou niet weten waar ik het topic zou moeten plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-10 16:33

Arno

PF5A

Lijkt mij ideaal voor Stuffis Generalis ;)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
heb ik geen toegang toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Daar hebben we Stuffis Generalis voor. Helaas kun je daar nog niet in. Andere subfora zijn hier ook niet echt geschikt voor. Zie de Lieve Adjes FAQ voor meer info over stuffis generalis.

je bent lang genoeg geregistreerd maar je hebt 25 techposts te weinig. Dus als je een paar dagen behulpzaam bent, kun je er daarna in. (Denk eraan dat het toegangsscript maar 1 keer per dag draait :) )

[ Voor 52% gewijzigd door ArthurMorgan op 23-06-2003 18:25 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Euhm ik denk niet dat ik voldoende tijd ga vinden om op korte termijn 50 zinvolle post te produceren op dit forum. Is er echt geen ander subforum waar ik het kwijt zou kunnen? Ik zou graag ook wat meer info willen over de meerwaarde van een academische opleiding, veel mensen gaan immers iets anders doen buiten het vakgebeid dat ze bestudeert hebben en hechten dan toch nog waarde aan de academische bagage die ze meegekregen hebben. Zou het onder deze noemer niet onder Wetenschap en Levensbeschouwing kunnen (ik geef het toe deze is een klein beetje ver gezocht maar toch).
En al deze opleidingen draaien om programeren zou het vanuit dat perspectief niet onder Programming and Webscripting kunnen?

edit: Jah ok 25 zou te doen moeten zijn maar ik heb er eerlijk gezegt een beetje haast mee.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2003 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-10 16:43
Verwijderd schreef op 23 June 2003 @ 18:27:
Euhm ik denk niet dat ik voldoende tijd ga vinden om op korte termijn 50 zinvolle post te produceren op dit forum. Is er echt geen ander subforum waar ik het kwijt zou kunnen? Ik zou graag ook wat meer info willen over de meerwaarde van een academische opleiding, veel mensen gaan immers iets anders doen buiten het vakgebeid dat ze bestudeert hebben en hechten dan toch nog waarde aan de academische bagage die ze meegekregen hebben. Zou het onder deze noemer niet onder Wetenschap en Levensbeschouwing kunnen (ik geef het toe deze is een klein beetje ver gezocht maar toch).
En al deze opleidingen draaien om programeren zou het vanuit dat perspectief niet onder Programming and Webscripting kunnen?
probeer het eens op www.fokforum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar mensen die ervaring hebben, die in deze richting studeren, hebben gestudeert of werken. En me informatie geven over mijn beroepsperspectieven ook aan de hand van de marktsituatie. Ik weet niet of een algemeen forum de beste plaats is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:29
Verwijderd schreef op 23 juni 2003 @ 18:31:
[...]

Ik ben op zoek naar mensen die ervaring hebben, die in deze richting studeren, hebben gestudeert of werken. En me informatie geven over mijn beroepsperspectieven ook aan de hand van de marktsituatie. Ik weet niet of een algemeen forum de beste plaats is.
Op fok hebben ze een speciaal forum over studie, daar past je vraag imho perfect, nog veel geluk :)

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-10 14:35

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Op het FokForum lopen ook mensen die ook bij Tweakers geregistreerd staan. Daarnaast wil niet zeggen dat als je niet bij Tweakers zit dat je geen ervaring hebt met zulke opleidingen, natuurlijk :)

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het aboforum zou ook nog kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Simon schreef op 23 June 2003 @ 18:33:
[...]

Op fok hebben ze een speciaal forum over studie, daar past je vraag imho perfect, nog veel geluk :)
hmmmmmm, toch maar voor de 50 posts gaan dan?

en neuh ik ben niet eigenwijs.

ps Tellen de posts ook mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Hoe lullig het ook klinkt, maar deze vraag past echt beter in Stuffis Generalis. Dat je daar geen toegang toe hebt is, heel bot gezegd, pech gehad. Lees de FAQ hierover eens door. SG is er gewoon niet om zomaar toegang toe te krijgen, zelfs niet voor zo'n vraag ;).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.