MMORPG's

Pagina: 1
Acties:

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-01 11:59
Hye

Ik ben vrij onbekend in het MMORPG genre, heb vroeger wel AC1 gespeeld maar dat is het dan ook zo'n beetje.

Mijn vraag is, waar kan ik een duidelijk overzicht halen van welke MMORPG's eraan komen en welke er zijn. Als ik het hier in een topic vraag dan verwacht ik veel reacties als Ultima Online of Everquest. Maar deze games lopen al zo enorm lang dat ik geen zin meer heb om als newbie die wereld in te stappen. Ik zoek dus redelijk recente games waarvan nog geen sequel geplanned staat voor over 1 half jaar.

alvast bedankt ;)

Verwijderd

Hier staan er een aantal waar je tevens via deze site kunt betalen: http://www.paybycash.com/index.htm

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:28
De link hierboven van ItSnows is een hele mooie zeg :)
Maar er staan er toch een paar niet bij die toch zeker wel het noemen waard zijn. Bijvoorbeeld Star Wars Galaxies, die vanaf de 26e te koop zal zijn en deze dus ook niet zo snel een vervolg zal krijgen. Hier kan je het topic over dit spel vinden met meer dan genoeg informatie.

Een andere die je misschien ook wel aanspreekt is Asheron's Call 2, zeker aangezien je AC1 ooit hebt gespeeld. Of misschien wel Dark Age of Camelot. Ook daar is een grote community waarvan nog geen opvolger is gepland dus ook daarmee kan je voorlopig wel vooruit.

Andere MMORPG's die komen zijn natuurlijk World of Warcraft, Ryzom, Dragon Empires en nog véél meer. Je hoeft maar eens te zoeken op MMORPG op een gamesite of in een gamesblad en je zult er meer dan genoeg over vinden :)

The devil is in the details.

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-01 11:59
Thnx all :) Kan ik goed mee vooruit!

Starwars Galaxies topic check ik al regelmatig natuurlijk, daarin las ik over World of Warcraft en LOTR online. Van die 2 wist ik niets af, vandaar dit topic omdat ik het idee heb (en dat bleek terecht) dat ik niet echt up-to-date ben qua mmorpg info :D

Verwijderd

en Final Fantasy XI :) en EVE-Online en Anarchy Online en en en

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2003 09:59 ]

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-02 11:25

Bosmonster

*zucht*

Als je AC1 gewend bent dan zal AC2 aardig tegenvallen.. die is ook behoorlijk aan het leeglopen (op drukke tijden nog 400 mensen online ofzo, waar er minstens 1500 horen te spelen per server :P).

Heb zelf 2,5 jaar AC1 gespeeld, maar was AC2 na enkele maanden zat (of had alles gezien en level-cap na 3 maanden al bereikt :/).

Kheb vanalles gebeta-test de laatste tijd maar mijn wachten blijft persoonlijk op WoW.. al duurt dat nog wel ff :(
Pagina: 1