LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR
Anoniem: 51925
Gta 3 MTA werkte niet bij mij,
GTAT VC werkte niet,(waren geen servers, en liep steeds vast)
maar GTA VC Mta is de eerste GTA MP mod die het hier doet.
MTA VC 0.2 en GTAT 0.5 naderen allebei rap hun release.
Ik ben benieuwd wat de betere gaat worden, maar heb al wel een idee
GTA Tournament is vanaf nu te vinden via http://gtat.tk
( leuk detail: ik heb de pagina gebouwd, aangezien DracoBlue te druk is met coden momenteel )
En er zijn nieuwe screens en filmpjes te downen.
Multitheft auto is te vinden via http://mtavc.com/
Ook MTA heeft een lading nieuwe shots en films op de site staan.
Ik zou zeggen ga eens kijken en hou het in de gaten.
Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website
*32 players
*name tags + health status
*optimized netcode
*team selection
*scoreboard
*passenger system
*screenshot function
*key bindings
*more vehicles devided over both islands
*trainer prevention
What will not be in 0.2:
*walking animation
*weapons on the hunter
*drive by shooting
Vooral templay is leuk, en dat jij bij je temagenoten in kunt stappen.
PSN: DutchTrickle PVoutput
het is een beta.....gewoon afwachten dus.Jaded schreef op 05 oktober 2003 @ 17:10:
Ik vind het maar tegenvallen. Hebben jullie geen problemen met raakschieten?
B.t.w. GTAT 0.5 begint op te schieten
Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website
Anoniem: 99805
al klaarRighteye schreef op 05 oktober 2003 @ 18:28:
[...]
het is een beta.....gewoon afwachten dus.
B.t.w. GTAT 0.5 begint op te schietenhet wordt RETE-GAAF !!
Ik ben ook wel benieuwd eigenlijk, alleen volgens de site is 0.5 nog steeds niet klaar

PSN: DutchTrickle PVoutput
Anoniem: 51925
Maargoed, behalve het schietgedeelte zit het behoorlijk goed in elkaar. Hoe zit het met de andere Multiplayer-mods?
BF1: Don-Panio
Anoniem: 84892
Edit:
Wat eerst in deze post stond heb ik maar verwijderd... Dit is er nog van over:
Mijn broertje blijkt een één of ander crack-ding geinstalleerd te hebben waardoor alle auto's sneller gaan, de vliegtuigen hoger en de PACKER ineens kan vliegen

[ Voor 73% gewijzigd door Anoniem: 84892 op 23-01-2004 13:24 ]
Anoniem: 56782
Ik snap niet hoe het kan dat ik meteen kapot geschoten word en de tegenstander schijnbaar onschendbaar is.
heb ik ook teveel last van... Volgens mij is dit spel nogal cheat gevoelig..Anoniem: 56782 schreef op 27 januari 2004 @ 23:07:
Onderhand raak ik behoorlijk gefrustreerd van het MTA spelen. Reden: ik leeg mijn wapens op een tegenstander die vrolijk blijft staan, dan een, twee, drie schoten op mij afvuurt en ik ben gelijk dood.
Ik snap niet hoe het kan dat ik meteen kapot geschoten word en de tegenstander schijnbaar onschendbaar is.
Ik zit ion hunter. Schiet een copter neer. eve later vliegt ie verderop.. En dit zo een 10x geporobeerd
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+MSZ-AP20+MSZ-AP25 | Marstek 5.12KWh V151+CT003 V115 |
Anoniem: 84892

Misschien een idee om een soort GoT MTA server op te zetten waar permanent een admin aanwezig is? Zo maar een ideetje
Anoniem: 67204
*walking animation
*weapons on the hunter
*drive by shooting
dit alleen?
Een Mac of een M4 is wel iets anders dan een M60 hoor, bijna iedereen gebruikt een M60..Anoniem: 56782 schreef op 27 januari 2004 @ 23:07:
Onderhand raak ik behoorlijk gefrustreerd van het MTA spelen. Reden: ik leeg mijn wapens op een tegenstander die vrolijk blijft staan, dan een, twee, drie schoten op mij afvuurt en ik ben gelijk dood.

Anoniem: 37384
Kon het in de FAQ of elders op de site niet vinden.
Bvd
Oh ok, thnx. Heb het nu 2 keer gespeeld met mta:vc maar snap nog niet echt de bedoeling. Is het gewoon iedereen rossen of heb je ook teams bijv? Hoe herken je dan je teammaten?DeRCT13 schreef op 01 februari 2004 @ 20:39:
Het zijn allemaal enemies, de kleur is de "klasse" van de opponent: Mexicanen zijn een andere kleur dan Love Fist..
En met All Seeying Eye zie ik ook weleens Stunts erbij staan, dan zie je veel schanzen staan overal in het veld. Is daar de bedoeling om zoveel mogelijk rare jumps te maken ofzo? Ik zie het doel niet echt.
| Hardcore - Terror |
Anoniem: 56787
Op beide sites staat een duidelijke gebruiksaanwijzing, ook kleurtjes op de radar komen daar aan bod.
Nog een tip: je moet als je een nieuw spel wil binnengaan steeds op reset game path klikken anders krijg je een error.
Ik heb een keer een leuk spel gespeeld met een stel nederlanders, om de beurt waren we de pineut. Verder inderdaad betrekkelijk zinloos. Ik weet de M60 echt wel te vinden, maar er zijn er die een andere moraliteit hanteren in het spel
your my man heb hier net heerlijk lopen spelen, alleen vliegende opjecten krijg je gewoon niet kapot geschoten en soms ook medespelers niet, je ziet het bloed vlieten maar de balk blijft gewoon groen, en dan ineens zijn ze soms dood, en soms ook helemaal niet en dan ben je zelf de pineut ookal schiet je toch echt raak. toch heb ik me vermaakt, en al helemaal als deze bugs eruit gaan.Anoniem: 56787 schreef op 01 februari 2004 @ 21:44:
Mr Hard je hebt MTA nodig om het spel te starten en mee te doen met anderen. Beschikbare spelen kun je vinden met All-Seeing Eye.
Op beide sites staat een duidelijke gebruiksaanwijzing, ook kleurtjes op de radar komen daar aan bod.
Nog een tip: je moet als je een nieuw spel wil binnengaan steeds op reset game path klikken anders krijg je een error.
Ik heb een keer een leuk spel gespeeld met een stel nederlanders, om de beurt waren we de pineut. Verder inderdaad betrekkelijk zinloos. Ik weet de M60 echt wel te vinden, maar er zijn er die een andere moraliteit hanteren in het spel
Spelen mensen van GoT dit nog,
Kheb het net weer gedaan een deathmatch zwaar lache is dat, aleen jammer dat je geen sniper / rocketlaunchet hebt
Cons:::BB4E
Als ik is tijd heb om te kijken wat mijn pc mankeert ga ik het weer spelen, en dan komt UT2004 natuurlijk en dan zien we wel of GTA dan nog de moeite isshameblaster schreef op 14 maart 2004 @ 20:08:
Kick...
Spelen mensen van GoT dit nog,
Kheb het net weer gedaan een deathmatch zwaar lache is dat, aleen jammer dat je geen sniper / rocketlaunchet hebt
Het raken is moeilijk, ja maar dat krijg je vanzelf wel onder de knie... en zoals iedereen al zegt, het is en blijft een beta...
naja, iig ik vind dat er te veel bugs in zitten. soms vlieg je in een heli en dan vliegt hij bij mij wel maar bij een ander staat hij nog op die zelfde startplek, stapt hij in: your vehicle has been hijacked... op een paar 100 meter hoogte...
Idd, maar het schijnt dat dat soort dingen eruit gaan met 0.4 en dat de lag vermindert.
Anoniem: 53365
After what seems an endless stream of bugs and difficulties we have finally got the latest version into what we feel is a releasable state, you can download it here.
A sample of the new features.
An all-new GTA3MTA,
Spectator mode,
Synchronised weather,
Synchronised time,
New career in place of racer,
Admin+
For more changes and additions and to learn more about the above refer to the manual.
Angry Rabbit
Het blijft een beetje nutteloos rondrijden en wat killen, maar wel leuk op zn tijd.
Wel heb ik last v/d framedrops als de regen word 'aangezet' of als de mist langs komt drijven. Ook lijkt het wel of de auto's minder soepel rijden. Ik heb al meer klachten hierover gehoord.
Verder vindt ik de spectator view wel grappig, maar niet erg boeiend.
Ik had meer vernieuwingen/verbeteringen verwacht nav de newsberichten op mta.com. Maar goed, het blijft natuurlijk een gratis add-on voor super gameplay!
Angry Rabbit
If you do not change direction, you may end up where you are heading
Wel erg buggy allemaal, skins op ieder scherm anders, auto's die bij de een in de weg liggen en bij de ander niet. Maar toch kon dat de pret niet drukken, ben benieuwd naar de Multiplayer optie van San Andreas
Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED
Heb geen 1.1 patch geïnstalleerd, alles puur..
wtf is er mis
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
In de startpost zie ik het volgende staan:-ScuL- schreef op 04 november 2004 @ 22:12:
Ik heb dit net geïnstalleerd. Heb voor de zekerheid mijn GTA3VC installatie maar overnieuw gedaan maar zodra ik connect en daarna start-game doe zie ik na de intro schermen alleen maar zwart. Alt-tab ik dan dan zie ik dat GTA3-VC.exe is gecrashed door een fatal exception error
Heb geen 1.1 patch geïnstalleerd, alles puur..
wtf is er mis![]()
DOWNLOAD Patch V 1.1 of Vice City
Without you can't play!
Je moet dus even de V1.1 patch installeren lijkt me.
Anoniem: 118968
GameSpot brings you the exclusive new beta MTA 0.4.2!
Installation & gameplay instructions:
1. Remove any older versions of MTA from your system.
2. Download the MTA 0.4.2 client from http://dlx.gamespot.com/dl.html?id=6103289
3. Install the client.
4. Connect to the exclusive GameSpot MTA 0.4.2 server (information below)!
================
Server information:
IP: 62.183.74.14
Port: 2003
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 118968 op 17-01-2005 17:13 ]
Maar ik ben eraan gewend geraakt
Anoniem: 134480
Ik ben sowieso elke dag rond deze tijd ingame te vinden.
Burp
Niet meer. De nieuwe versie is gewoon zoooo veel beter, ik wil niet meer terug naar al die vastlopers van 0.4.1.Zeeppoeder schreef op zondag 16 januari 2005 @ 19:27:
Spelen er veel mensen MTA 0.4.1? Ik speel voornamelijk in de Majestic Twelve server (mijn clan is het dan ook).
Burp
Jup, je hebt inderdaad wat gemist. Kijk maar eens 8 posts boven de jouwe.Zeeppoeder schreef op zondag 16 januari 2005 @ 22:24:
Heb ik wat gemist?
zucht... mensen die niet lezen...
Speel ook op XII Server(s), alleen die stubbyspawnwartjes bij robber in 0.4.1 bevallen me niet zo..
edit: oh spyro
[ Voor 9% gewijzigd door flashin op 17-01-2005 17:20 ]
Ik speel het nou sinds de eerste versie uit was en het is inmiddels al stukken beter geworden.
Het enige wat ik jammer vind is dat je nog steeds kan cheaten.
Ik kom vaak genoeg mensen tegen die iets te hard kunnen rennen, niet te raken zijn, of net zo snel als Schumacher kunnen rijden in welke auto dan ook.
Maar verder is er niks mis mee.
De mensen die het spelen zouden trouwens wel iets minder agressief mogen van mij.
Je kan niet lekker cruisen zonder dat iemand je probeerd te vermoorden (ook al bied je ze netjes een lift aan)
Maar in werkelijkheid zie je mensen gewoon random iedereen neermaaien en omver beuken die ze maar tegen komen

Community is sinds 0.3 echt anders geworden, agressiever en alleen maar gescheld..
Anoniem: 134480
Over drie kwartier ofzo ben ik op die backup server te vinden, als jullie zin hebben kom ook ff!GameSpot brings you the exclusive new beta MTA 0.4.2!
Installation & gameplay instructions:
1. Remove any older versions of MTA from your system.
2. Download the MTA 0.4.2 client from http://dlx.gamespot.com/dl.html?id=6103289
3. Install the client.
4. Connect to the exclusive GameSpot MTA 0.4.2 server (information below)!
================
Server information:
IP: 62.183.74.14
Backup server (if the above server doesn't work):
IP: 81.215.228.142
j0000 Flashinflashin schreef op maandag 17 januari 2005 @ 17:19:
En zeeppoeder = ?!?
Speel ook op XII Server(s), alleen die stubbyspawnwartjes bij robber in 0.4.1 bevallen me niet zo..
edit: oh spyro
[ Voor 7% gewijzigd door supreme tweaker op 22-01-2005 14:49 ]
Burp
Hij staat niet op de officiele site makker, ik zag die boven me wel.Anoniem: 118968 schreef op maandag 17 januari 2005 @ 17:07:
[...]
Jup, je hebt inderdaad wat gemist. Kijk maar eens 8 posts boven de jouwe.
zucht... mensen die niet lezen...
Burp

Link: http://www.grandtheftauto.fr/mods/gtavc/3.php
Anoniem: 77587
http://www.multitheftauto.com/
Multi Theft Auto 0.5 (29/01/2005 @ 01:30 CET) by eAi
As has been rumored, what has up till now been known as Multi Theft Auto 0.4.5 is now known as 0.5. This is due to the large number of updates and new features in this version.
We′ve just released a site dedicated to MTA 0.5 which can be viewed by clicking here!
Here′s a quick line up of some features included within MTA 0.5:
- Huge increase in stability
- Balanced stubby weapon
- Two new GTA3 islands available including new gamemodes
- Lots of changes to the existing maps
- New server browser integrated into the MTA 0.5 client
- Integrated MTA protocol handler (for mta:// links on websites)
- Brand new client graphical interface
- Rich text support for Message Of The Day, including colors and fonts
- MTA Error Reporting Tool included within the installer (helps us fixing any bugs)
- New MTA 0.5 Dedicated server binaries available for FreeBSD, OpenBSD and Linux
- New installer and configuration tool for Linux dedicated servers
And much more!
Zijn nog bugs (uiteraard) en owrdt aan een patch gewerkt.
Idd dat is echt het jammere van MTA.-ScuL- schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 14:28:
Mja het is ook soms verwarrend, op de meeste servers is het de bedoeling dat je alleen mensen uitmoord die niet van jouw 'gang' zijn. Bijv cops tegen mexicanen ofzo.
Maar in werkelijkheid zie je mensen gewoon random iedereen neermaaien en omver beuken die ze maar tegen komen
Spawn killers, mensen die ook hun 'vrienden' killen of mensen die je een lift aanbieden en dan de zee in rijden. Van die dingen, echt lame. Vooral als je ff lekker wilt cruisen, wordt je van alle kanten beschoten, gebeukt of je krijgt een stel speed hackers achter je aan. Mooi dat deze nieuwe versie beter werkt en niet om de 5 minuten crasht. (Tip: Zet zooi zoals KaZaA, MSN e.d uit. Scheeld heel erg veel. En typ niet als je dood bent. Dan crash je ook vaak.)
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Sorry, maar GTAWO is harstikke dood. Plus heel erg buggy. Als je LC in de VC enigine wil, moet je maar eens Googelen op GTA: Liberty City.Anoniem: 118968 schreef op zondag 06 februari 2005 @ 19:16:
Heeft iemand al GTA World Online geprobeerd? Beta 0.1 heeft helaas nog geen online optie, maar wél Liberty City geïntegreerd in VC!Beta 0.2 komt binnenkort, daarmee zal je wel online kunnen spelen.
[afbeelding]
Link: http://www.grandtheftauto.fr/mods/gtavc/3.php
NiceAnoniem: 77587 schreef op zondag 06 februari 2005 @ 20:21:
In de tussentijd is ook al MT 0.5 verschenen.
http://www.multitheftauto.com/
Multi Theft Auto 0.5 (29/01/2005 @ 01:30 CET) by eAi
As has been rumored, what has up till now been known as Multi Theft Auto 0.4.5 is now known as 0.5. This is due to the large number of updates and new features in this version.
.
Angry Rabbit
zullen veel mta fans blij mee zijn en ik kan momenteel niet spelen
Anoniem: 112921
Hoe maak je een wielie? (op de achterband van je motor rijden). In de PS2 versie was het de stick naar beneden doen tijdens het rijden.
Alvast bedankt