Toon posts:

is dit nou een virus??

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
die mcafee gaf aan dat ik twee virussen had: BlackBox.class en Verifierbug.class.dit waren dus class bestanden en daar hoorden ook twee IDX bestanden bij en ze zaten in de map:C:\Documents and Settings\x\.jpi_cache\file\1.0. Zijn dit wel virussen?meende dat die class en idx met Java te maken had?norton zag ze in ieder geval niet als virus.en die map, waar dient die voor? thankzz foo

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Liever geen groetjes of bedankjes in je post alsjeblieft :D (al valt het bij deze nog wel mee)

Als je Norton geupdate is en hij ziet ze niet als virus zou het best een loos alarm kunnen zijn. In elke geval heeft het te maken met gecachede bestanden van inet oid. Ik zou het zeker voor het onzekere nemen en ze in quarantaine gooien, of verwijderen.

[ Voor 6% gewijzigd door Viper® op 23-06-2003 16:56 ]

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

SA FAQ - Help! Ik heb een virus
De tips al geprobeerd die hier staan? Kijk bijvoorbeeld eens naar housecall.antivirus.com :).

Verwijderd

Topicstarter
ok heb nogmaals gescant.noppes dus.maar wat is gecachede bestanden van inet oid????

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 June 2003 @ 17:09:
ok heb nogmaals gescant.noppes dus.maar wat is gecachede bestanden van inet oid????
als je bijv. surft slaat je browser alles op, zodat je een bepaald plaatje ofzo niet steeds opnieuw hoeft te downen (zet het maar eens uit en ga analoog inbellen)...

Verwijderd

Je hebt dezelfde vraag een paar dagen geleden ook al gesteld, waarom open je nu een nieuw topic?

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

virussen of niet....
Inderdaad, ga daar maar verder :o.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.