Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Geen troll, +1 gegeven. Staat nu op 0: (gemodereerd)
* botoo ziet er ook geen troll in, maar _mogelijk_ het de trollenaar gemeend dat jij het over een Bs (Bull-shit) player had 
Wel een grappige woordverwarring
Als we de reply van schaijik mogen geloven (en dat doe ik iig wel), dan sla je evenwel de plank mis dat PowerDVD geen divx af kan spelen, maar dat mag natuurlijk niet in een troll-moderatie resulteren.
In hetzelfde draadje staat wel een schoolvoorbeeld
van een troll
Wel een grappige woordverwarring
Als we de reply van schaijik mogen geloven (en dat doe ik iig wel), dan sla je evenwel de plank mis dat PowerDVD geen divx af kan spelen, maar dat mag natuurlijk niet in een troll-moderatie resulteren.
In hetzelfde draadje staat wel een schoolvoorbeeld
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Hij stond op 0, maar ik vond hem wel 1 waard, dus ik heb je er een puntje bij gegeven. De troll stond al waar hij hoort: op -1.
Ben er ook ff doroheen gelopen. Het staat nog redelijk scheef, dus mag ebst wel in de gaten worden gehouden
Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
bs player, is toch gewoon een benaming, of luisteren ze/we zo nou... Kom op he, ik bedoel er niets mee. Maar bedankt. Zal dit systeem in de gaten houden.
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Pagina: 1