Is het mogelijk om een stand alone certification authority te gebruiken om een beveiligde web connectie op te zetten.
Ik heb zo'n beetje alles al geprobeerd kwaar configuratie, maar ik krijg altijd de "page cannot be displayed".
Ik heb dus een stand alone certification authority geinstalleerd.
Certificate aangemaakt voor mijn website. (via //localhost/certsrv)
Daarna voor de client een certificate aangemaakt.(via //localhost/certsrv)
De website beveiligd met ssl.
Daarna testen om met de client bij de website te komen
Krijg dan de melding dat ik een beveiligde pagina ga bezoeken. En als ik dan oke klik krijg ik gelijk dus de melding dat de pagina niet weergegeven kan worden.(The page cannot be displayed).
Al gekeken met netstat of een programma de ssl poort zat te blocken, maar dit was niet het geval.
Nu is mijn vraag of het mogelijk is om met stand alone ca een beveiligde web connection op te zetten en zo ja kan iemand mij dan vertellen hoe ik die fout oplos.
Ik heb zo'n beetje alles al geprobeerd kwaar configuratie, maar ik krijg altijd de "page cannot be displayed".
Ik heb dus een stand alone certification authority geinstalleerd.
Certificate aangemaakt voor mijn website. (via //localhost/certsrv)
Daarna voor de client een certificate aangemaakt.(via //localhost/certsrv)
De website beveiligd met ssl.
Daarna testen om met de client bij de website te komen
Krijg dan de melding dat ik een beveiligde pagina ga bezoeken. En als ik dan oke klik krijg ik gelijk dus de melding dat de pagina niet weergegeven kan worden.(The page cannot be displayed).
Al gekeken met netstat of een programma de ssl poort zat te blocken, maar dit was niet het geval.
Nu is mijn vraag of het mogelijk is om met stand alone ca een beveiligde web connection op te zetten en zo ja kan iemand mij dan vertellen hoe ik die fout oplos.