[Win2k] Blue Screen 1E, repair helpt niet *

Pagina: 1
Acties:

• Signs
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 05-09 03:57
Hoi Got'ers,

Krijg net een laptop in m'n handen gegooid, de laptop geeft bij het opstarten een blue screen:

***STOP: 0x0000001E (0xc0000005, 0xB9BD0CD4, 0x0000001, 0x324EBA64)
KMODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED

Dit is "alles" wat er gegeven wordt. Ik heb al geprobeerd met juiste configuratie laden, vga modus, repair cd windows 2000.

Ik heb het al opgezocht bij www.technet.com maar daar staan meestal foutmeldingen met een bepaalde driver erachter zoals: Win32k.sys . Maar bij deze melding geeft hij het niet. Iemand een idee ?

Thnx

Kevin

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:25

momania

iPhone 30! Bam!

heb je deze al doorgelopen:
Windows XP en 2000 BSOD guide
:?

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:47
Win2K (bootable-) Cd gebruiken, optie Windows herstellen kiezen, checkdisk met de benodigde parameters erachter draaien.

Lukt nog best vaak.

[ Voor 14% gewijzigd door My-life op 24-06-2003 00:29 ]

• Signs
lol...ik heb geprobeerd om windows herstellen te kiezen..maarja daar kwam niets goeds uit. Ik heb de FAQ al nagelopen maarja... Ik denk niet dat je onder dos een videodriver kan verwijderen en heb trouwens al in de vga modus opgestart..deed tie ook niet. nog tips ?

Verwijderd

is die laptop toevallig een compaq??

• Signs
nope een HP omnibook 6000 :D

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Drivers uitschakelen vanuit DOS: dat niet echt, maar vanuit een recovery console toch wel redelijk.

Voor zover je hardware kan uitschakelen in het BIOS (en fysiek) zou ik dat ook even doen trouwens.

Je zegt die FAQ van blackd al helemaal doorgelopen te hebben: wat vond je toen je Windows Crash/Memory dumps FAQ volgde, en gaf memtest nog problemen?

Van ellende is een reinstal natuurlijk ook een optie :P

offtopic:
Topictitel aangepast zodat het duidelijker is wat er aan de hand is, daarnaast is ?!?! nu niet bepaald nodig :+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1