Toon posts:

[RAID 0] met gedeeltelijk beschadigde schijf?

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoy!

Vorig weekend moest ik zoals veel mensen dezer tijd voor de examens leren. Nu kom ik beneden en zet m'n PC aan, even pauze. Nu trek ik per ongeluk de kabel uit m'n voeding. Ay! Nu ik denk zal wel geen probleem zijn. Volgende dag start ik opnieuw op en ja, Registry Error, blablabla (WinXP pro). Ik denk : ja het werd eigenlijk wel eens tijd dat ik format en dit is een goed moment. Dus alles ervan en een nieuwe partitie aanmaken. Tijdens de windows setup wil ik die partitie (NTFS) volledig herschrijven ipv. quick. Dan geeft hij een fout dat er beschadigde stukken op de schijf zijn. Doe ik een quickformat gaat hij er gewoon door. Nu is dit alles weer in orde, de schijf werkt perfect en ik zit weer te Windowsen. Er zijn natuurlijk nog altijd een paar beschadigde stukken. Kan ik nu nog altijd een RAID 0 steken met 2 dezelfde schijven zelfs als er eentje gedeeltelijk is beschadigd?

Lang verhaal dat wel, kort antwoord? :P

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

of het kan : ja :9 of het slim is is wat anders 8)7

... MMORPG Addict.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Daar deze vraag simpelweg met behulp van logische redendatie te beantwoorden is, heeft dit topic totaal geen waarde voor GoT en gaat het dus dicht :)

Dit topic is gesloten.