• wace
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-06-2024
Ik vind de site van HP maar onduidelijk over wat ik wil, en van de site van Microsoft wordt ik ook niet veel wijzer. Ik heb een half uur zitten zoeken, maar ik kan het gewoon niet vinden.
Vandaag heeft Microsoft de nieuwe PocketPC 2003 versie uitgebracht. Er wordt op de homepage gesproken van 'telefoonopties', maar moet je Pocket PC zelf daar nou geschikt voor zijn of is een microfoon genoeg?
Ik vind de iPAQ? H5450 een heel interessant apparaat, maar, ik wil er wel mee kunnen bellen. Kan dat hier dus mee? Of moet je dan een extra add-on in de schuif bovenaan steken, wat dus zou betekenen dat je geen extra geheugen bijvoorbeeld telelijkertijd erin kunt hebben zitten?

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:42

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Voor bellen heb je nodig:
• Speaker + mic voor het geluid.
• GSM module
• Antenne geschikt voor GSM

Heeft je apparaat dit, dan maak je alweer wat meer kans. Oh ja, een plek om je sim-kaart in te vrotten is ook handig. ;)

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Verwijderd

o2 xda kan het :)
www.o2.nl, tjek dat maar..

• wace
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-06-2024
Verwijderd schreef op 23 June 2003 @ 16:34:
o2 xda kan het :)
www.o2.nl, tjek dat maar..
Tja, maar die vind ik lelijk :)
Als ik zo'n phone insteekkaartje koop, kan ik er dan mee bellen?

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:55

YellowCube

Wait...what?

en hoe zit het dan als je (en misschien ga ik iets te ver) je PDA binnenshuis als een soort van DECT telefoon wilt gebruiken?
Is dat te doen via WiFi en een soort van server met modem?

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-02 14:26

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

YellowCube schreef op 23 June 2003 @ 16:48:
en hoe zit het dan als je (en misschien ga ik iets te ver) je PDA binnenshuis als een soort van DECT telefoon wilt gebruiken?
Is dat te doen via WiFi en een soort van server met modem?
Ik denk via voice over TCP/IP, maar ik heb nog nooit gehoord dat dat ook gebruikt werdt met PPC's.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Pagina: 1