[toetsenbord] extra toetsen anders instellen?

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4479

Topicstarter
Als eerste: ik heb gezocht maar echt niets gevonden (ik had namelijk gedacht dat iemand dit al lang gevraagd had).

Ik heb momenteel dit toetsenbord met multimediatoetsen.

Een aantal toetsen vind ik vrij nutteloos (zoals refresh, kan ik net zo goed ctrl-f5 voor gebruiken, en nog wel meer dingen).

Ik vroeg me af of er misschien een programma voor was waarmee ik kan instellen welke programma's er worden gestart met en druk op welke knop? In windows '98 (staat er nog op voor oudere software) kan ik dit niet instellen (in de drivers) voorzover ik weet en onder xp pro zijn er geen drivers nodig dus die heb ik ook niet geïnstalleerd.

Dus in het kort:
- xp pro,
- sweex mm toetsenbord,
- extra toetsen anders instellen?

Op google vond ik wel wat links, maar dat waren links naar programma's waar je bijvoorbeeld start-w is word kan instellen en ook oplossingen voor linux en dat wil ik niet; ik wil alleen de extra toetsen kunnen instellen (onder windows xp).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Toch maar een schopje, want ik zou graag willen weten óf ik de extra toetsen anders in kan stellen en hoe ik dat moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-05 17:04

MrDry

Desperados!

Meestal zit er bij die MM toetsenborden een driver / App-je waarin je de toetsen kan instellen. Probeer de CD eens die er bij geleverd is

Quod licet lovi, non licet bovi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70162

op die sweex site kun je anders gewoon downloaden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:17

samo

yo/wassup

drivers toch installeren vervolgens via control panel / keyboard / buttons instellen denk...

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 70162 schreef op 25 June 2003 @ 11:07:
op die sweex site kun je anders gewoon downloaden...
Ja, maar dat programma/drivertje is vrij waardeloos: :( het schijnt de toetsen op te vangen en als het een speciale toets is, voert hij het betreffende commando uit. Ik zie verder helemaal geen opties die nuttig voor mij zijn. Het programma heeft de volgende opties:

- Een schermpje met daarop "cal" en "my computer": wat het moet doen, daar moet ik (ooit) nog achter komen (nooit zo'n nutteloos scherm gezien imho). 7(8)7
- Instellen wat voor lettertype en kleur de berichten hebben als je een knop indrukt (is misschien wel handig voor volume, maar verder aardig nutteloos). :/
- Een "help" functie die uitlegt waar de knoppen voor dienen (en die zich opent in het actieve venster waardoor ik de eerdere reply ben kwijtgeraakt |:( ).
- About
- Exit

Wat ik me dus afvraag, is of er misschien een programma is, die de toetsen die ingedrukt worden afvangt en de betreffende ingestelde actie uitvoert bij de extra toetsen.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 4479 op 26-06-2003 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-05 11:07
Hetzelfde hier,

win xp pro
labtec bordje

zitten toetsen voor outlook. internet en deze computer etc. op, maar is er een manier om die toetsen andere functies te geven? Direct te verwijzen naar een map of programma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:08

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Die topicwaarschuwing is er niet voor niets...

Ouwe }:O }:O graag in de sloot laten zitten.

Enige reden om in een oude topic te posten is om iets wat voor anderen nuttig is. "Hetzelfde hier" is dat niet bepaald.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.