There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark
1. Aanhef + groeten hoeven niet meer in een topicRoyal schreef op 23 June 2003 @ 14:15:
Beste tweakers
ik zit met een probleem namelijk dat het downloaden via een script in IE niet meer werkt.
...mvg
Roy
2. Welk script gebruik je? Mijn glazen bol is weggebracht voor een grote beurt
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Welke versie van IE?
Zijn misschien ook wel makkelijk om een oplossing te geven?
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself
in de topic title staat dat ik IE 6.0 gebruik.
en er staat ook dat ik mijn firewall uitgezet heb (norton personal firewall)
en ik heb problemen om het via php scripts te downloaden (bv vbulletin.com/members ; maar ook op mn eigen site http://.... (de 5e vanaf boven naar onder ''deUniversalia'' ; de anderen linken door naar de echte url deze is upload via php )
er staat ook geen download manager aan
[ Voor 7% gewijzigd door Royal op 07-08-2005 23:19 ]
Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.
maar ik heb het script niet zelf geschreven het is namelijk ook op vbulletin.com/members <--- anderen kunnen daar de zelfde file via dezelfde manier wel downloaden
Gebruiken die users ook IE6? Misschien een idee om even de instellingen van IE te vergelijken?Royal schreef op 24 June 2003 @ 11:56:
ok thnx
maar ik heb het script niet zelf geschreven het is namelijk ook op vbulletin.com/members <--- anderen kunnen daar de zelfde file via dezelfde manier wel downloaden
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
is het niet mogelijk om een oudere versie te instaleren ? of IE verwijderen en dan herinstaleren ?
aangezien ik steeds meer problemen heb met IE
[ Voor 13% gewijzigd door Royal op 24-06-2003 12:19 ]
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself
ok het was iid de firewall ... wel vaag aangezien ik deze uitgezet had.
maar bedankt voor jullie hulp !
[ Voor 42% gewijzigd door Royal op 24-06-2003 12:30 ]