Ik moest laatst windows opnieuw installeren nadat norton utilities mijn hele hd opgeneukt had. Na het verwijderen en opnieuw installeren van halflife (de install cd staat ondertussen ook maar op de hd) kreeg ik plotseling de error dat mijn voodoo 2 niet meer 640x480 in opengl zou kunnen draaien, terwijl ie dat zekers wel kan met die mini driver en het daarvoor ook goed deed. Ondertussen heb ik windows 2000 met directx 8.0 maar geinstalleerd, maar het maakt allemaal niks uit. Hij blijft net zo vrolijk zeggen dat ik een idioot ben en dat de voodoo geen opengl aankan. 
Het vervangen van de 3dfxgl.dll in de gldrv directory in 3dfxvgl.dll (uit de nieuwste 3dfx drivers) en het aanpassen van het bijbehorende drvmap.txt waarin staat aangegeven welke driver bij welke optie (default of mini driver bijvoorbeeld) zorgt er wel voor dat hl draait, maar dan met allemaal wazige kleurtjes. Heeft iemand enig idee wat ik kan doen om mijn voodootje weer beter te maken?
Het vervangen van de 3dfxgl.dll in de gldrv directory in 3dfxvgl.dll (uit de nieuwste 3dfx drivers) en het aanpassen van het bijbehorende drvmap.txt waarin staat aangegeven welke driver bij welke optie (default of mini driver bijvoorbeeld) zorgt er wel voor dat hl draait, maar dan met allemaal wazige kleurtjes. Heeft iemand enig idee wat ik kan doen om mijn voodootje weer beter te maken?