Toon posts:

Vastlopen bij aanraken toetsenbord!

Pagina: 1
Acties:
  • 213 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hier een vraag!
Mn computer werkt verder prima op één ding na! Op de raarste momenten loopt hij vast. Het gebeurt wanneer je ook maar één toets op het toetsenbord aanraakt. Verder loopt ie nooit vast, dus alleen met het aanraken vh toetsenbord......raar maar waar! (geen virus aanwezig volgens nav2003)!
Alles blijft dan nog gewoon zichtbaar in beeld, alleen kan je de muis niet meer bewegen (de muisaanwijzer dan he....) en iets typen etc werkt niet meer! Het enige wat je kan doen is reseten!
ff wat info over de computer:
- draait xp op
- chipset intel 845g
- p4 2.4 ghz
- 512 mb ddr
- logitech toetsenbord (SK-6201, model Y-SD5)
- er is een netwerk aanwezig (geen idee of dat er iets mee te maken kan hebben!)

Ik hoop dat iemand er een antwoord op heeft! _/-\o_

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Controleer je BIOS-settings eens, misschien staat er een instelling dat je met je keyboard je PC in slaapstand o.i.d kan zetten.

Verwijderd

Topicstarter
Nope....in bios staat niks om bv de slaapstand met het toetsenbord in te schakelen!

Verwijderd

En dit heeft te maken met problemen en vragen over spelletjes omdat.....?

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-07 12:42

White Dust

PlaneScape: Torment

Hmm... ik denk dat deze beter in OH past
Spielerij - Problemen & Vragen --> Overige Hardware

• htol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-04-2024
Kijk je voltages is na in de BIOS, want ik laatst ook zo'n probleem bleek m'n voeding brak te zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door htol op 23-06-2003 17:27 ]

Verwijderd

ik heb wel eens als ik me usb cam (phillips) erin prop dat ie op die manier vastloopt.. zou iets van statische elektriciteit kunnen zijn :?

Verwijderd

Ik heb onlangs eenzelfde ervaring gehad met een Wireless Desktop van Microsoft aangesloten op een A7V8X-X bordje. Als ik het setje aansloot d.m.v. de PS/2 connectors, leek het systeem vast te slaan bij het aanraken van een toets. De muis functioneerde voor de toetsaanslag echter wel. Het systeem reageerde nog wel op de power toets van de PC, dus uitschakelen was nog wel mogelijk.

Opvallend was dat er helemaal geen toetsenbord in de device list van Windows XP voor kwam. Het toetsenbord werd gewoonweg niet gedetecteerd. In de BIOS en op de command prompt (boot disk) werkte het toetsenbord echter wel.

Na een paar uur prutsen, bios- en driverupdates heb ik het setje met de USB aansluiting aangesloten. De extra PS/2 aansluiting voor het toetsenbord is dan overbodig. Hierna werkte het setje zowel in de BIOS als in Windows XP zonder problemen.

Hoop dat je hier wat aan hebt... success.
Pagina: 1