Toon posts:

Iiyama 450 problemen:'(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na 1,5 jaar heb ik problemen met mijn Iiyama Pro 450 . De instellingen voor mijn beeldscherm(kleur en beeldgrootte)lijken te zijn verdwenen. Ik dacht eerst aan een driverprobleem. Ik krijg echter met het beeldschermmenu het beeld horizontaal ook niet niet meer vullend (bij max. H-size). Het beeld is ook donkerder(groener). Weet iemand de oorzaak of oplossing?

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Als je een Asus videokaart hebt kan je dat groene bijstellen bij de control panel , bij card information of iets... Zodat je dat kan voorkomen ! :)

Verwijderd

Topicstarter
De kleur heb ik reeds aangepast, ik heb een Diamond 550 (TNT) waar je ook de kleuren kan aanpassen. Het grote probleem is echter dat ik mijn beeld horizontaal niet meer beeldvullend krijg (ook niet bij de maximale H-size in het monitormenu van Iiyama). Zou er iets met mijn beeldkanon zijn?

Verwijderd

waarom bel je iiyama niet op hebben een zeer goede service en dan weet je het meteen. :Z

Verwijderd

Topicstarter
Dat wil ik ook morgen zeker doen, maar ik had gehoopt dat iemand misschien het probleem op deze mooie zondagavond zou herkennen.

Verwijderd

Kennis van me had zoiets met een CTX. CTX vertelde dat het enige wat ze in dit soort gevallen doen is: printplaat vervangen. Ik heb ook een Pro 450 en heb 3 jaar onsite garantie. Als het goed is heb jij dat dus ook. Zet ze er maar voor aan het werk!
Het is je recht......
Pagina: 1