Hey allemaal,
Ik ging gisteren rond 18:00 naar onderen om te eten, en toen ik weer terug
kwam stond mijn PC uit en knipperde het groene lampje...
Nadat ik de PC voledig had uitgezet met het knopje aan de achterkant van de kast
zette ik hem weer aan en drukte ik op de aanknop,
Nu zag ik heel even (0.25 seconde) mijn fan bewegen, maar niet meer dan een kleine beweging. Ook hoorde ik een hele zachte 'klik' in de voeding...
Wanneer ik nog eens op de aanknop drukte gebeurde er niets meer, ook niet die
kleine 'schok' die eerst door de fans heen ging...
Dus ik zette de PC weer uit aan de achterkant van de kast en weer aan...
En zo kreeg ik steeds het zelfde scenario.... 1ste keer naar voledig uit/aan krijgt hij
klein stroomstootje, en daarna niets meer totdat ik hem weer voledig uit/aan zet.
Ik heb overings al de voeding in een andere PC gezet en deze PC toonde de zelfde
problemen. Ook heb ik de voeding open gehaald, maar volgens mij was de zekering niet doorgeslagen...
Iemand mischien nog ideeën om mijn redelijk nieuwe voeding van half jaartje oud nog van zijn ondergang te redden?
Ik ging gisteren rond 18:00 naar onderen om te eten, en toen ik weer terug
kwam stond mijn PC uit en knipperde het groene lampje...
Nadat ik de PC voledig had uitgezet met het knopje aan de achterkant van de kast
zette ik hem weer aan en drukte ik op de aanknop,
Nu zag ik heel even (0.25 seconde) mijn fan bewegen, maar niet meer dan een kleine beweging. Ook hoorde ik een hele zachte 'klik' in de voeding...
Wanneer ik nog eens op de aanknop drukte gebeurde er niets meer, ook niet die
kleine 'schok' die eerst door de fans heen ging...
Dus ik zette de PC weer uit aan de achterkant van de kast en weer aan...
En zo kreeg ik steeds het zelfde scenario.... 1ste keer naar voledig uit/aan krijgt hij
klein stroomstootje, en daarna niets meer totdat ik hem weer voledig uit/aan zet.
Ik heb overings al de voeding in een andere PC gezet en deze PC toonde de zelfde
problemen. Ook heb ik de voeding open gehaald, maar volgens mij was de zekering niet doorgeslagen...
Iemand mischien nog ideeën om mijn redelijk nieuwe voeding van half jaartje oud nog van zijn ondergang te redden?