Toon posts:

Fullscreen disabelen in java applicatie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een simpele java applicatie gemaakt die werkt prima

ik wil alleen voorkomen dat het venster fullscreen kan worden gemaakt in verband met de layout van de applicatie

ik heb al met behulp van de methode setSizezable(false); ervoor gezorgd dat je hem niet kunt resizen maar als je op alt-enter of op het maximaliseer icoontje rechts bovenin naast het kruisje drukt wordt hij nog steeds fullscreen

ik heb gezocht op WindowAdapter waar je de eventhandeling van bijvoorbeeld het kruisje wel mee af kan handelen maar het fullscreen icoontje kun je daar niet mee afhandelen

heeft iemand een tip om verder te komen?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2003 14:00 . Reden: betere formulering ]

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 13:19

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

je bedoelt waarschijnlijk het disablen van het maximize knopje, dat wat anders is dan fullscreen

[ Voor 77% gewijzigd door .oisyn op 23-06-2003 13:59 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Verwijderd

.oisyn schreef op 23 June 2003 @ 13:52:
je bedoelt waarschijnlijk het disablen van het maximize knopje, dat wat anders is dan fullscreen
Ja, dat bedoelt ie, hij vroeg het mij namelijk ook al via msn :)

Wij gebruiken bij ons op school java 1.1.8 en wanneer je setResizable( false ); opgeeft, blijft dat maximaliserenknopje gewoon werken (maar je kan hem inderdaad niet meer resizen ;) ).
Op een forum van Sun, las ik setMaximise(false); maar daar heeft ie nog nooit van gehoord.
Inmiddels ben ik namelijk zelf ook wel geïnteresseerd in hoe je het knopje kunt disablen. Ik meen dat bij nieuwere versies dat gebeurt als je de resizable op false zet?

offtopic:
Bas, begin nou je titel met: [java] :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2003 19:15 ]