Alloa ...
Type dit topic nu weer opnieuw, omdat het forum opeens na het bekijken van bericht mijn getypte rommel weghaalde ...
leuke verhaaltje aan begin sla ik dus ff over... ;x
De psion 3a ging iig niet meer aan, ik kon de oorzaak niet vaststellen
First of all, kheb de search gebruikt, gegoogled, maar kon niets concreets vinden...
Het gaat er dus om, of ik de LCD van de oude Psion 3a kan gebruiken als LCD voor de pc...
Hieronder een paar pics van de LCD, het is een Hitachi en achterop staat het nummer 3496...
Serienummer is waarschijnlijk 97-44323-9 .. denk ik
Aantal pixeltjes is 480 * 160, zou dus best leuk zijn als het kon...

Dit is dus de LCD, nadat ie uit de psion is gehaald, 16 adertjes

En de achterkant

En de controller van de psion 3a zelf

Maar, zoals hierboven is te zien, lijkt het erop dat er een kleine breuk in dat kabeltje zit... misschien zou je de kabel iets eerder af kunnen 'choppen' ofzo?
Dus, is deze lcd aan de com / ltp1 poort te hangen, of zeggen jullie van 'nee' ?
Als er nog meer foto's nodig zijn hoor ik het wel ...
Alvast bedankt,
Matt
Edit:
In de faq staat:
Type dit topic nu weer opnieuw, omdat het forum opeens na het bekijken van bericht mijn getypte rommel weghaalde ...
De psion 3a ging iig niet meer aan, ik kon de oorzaak niet vaststellen
First of all, kheb de search gebruikt, gegoogled, maar kon niets concreets vinden...
Het gaat er dus om, of ik de LCD van de oude Psion 3a kan gebruiken als LCD voor de pc...
Hieronder een paar pics van de LCD, het is een Hitachi en achterop staat het nummer 3496...
Serienummer is waarschijnlijk 97-44323-9 .. denk ik
Aantal pixeltjes is 480 * 160, zou dus best leuk zijn als het kon...

Dit is dus de LCD, nadat ie uit de psion is gehaald, 16 adertjes

En de achterkant

En de controller van de psion 3a zelf

Maar, zoals hierboven is te zien, lijkt het erop dat er een kleine breuk in dat kabeltje zit... misschien zou je de kabel iets eerder af kunnen 'choppen' ofzo?
Dus, is deze lcd aan de com / ltp1 poort te hangen, of zeggen jullie van 'nee' ?
Als er nog meer foto's nodig zijn hoor ik het wel ...
Alvast bedankt,
Matt
Edit:
In de faq staat:
Maar even verder staat dat als het 14 tot 18 pinnen heeft, dat ie dan misschien wel compatible is?Die kun je niet aansluiten. De controller (als die er al op zit) van die dingen is industrieel gemaakt en afgestemd op het doel. Het is custom-built. Je kunt die gewoon niet aansluiten.
[ Voor 11% gewijzigd door Matthijs op 23-06-2003 12:41 ]