Ik heb hier een sattelite toshiba 1670 laptop staan met een waarschijnlijk defecte floppy drive. Nou wil ik even die laptop open maken om te kijken of alles goed aangesloten is maar nou krijg ik dat kreng met geen mogelijkheid open. Alle schroefjes zijn los...... ik heb ook alle stickers afgetast naar schroefjes. Bij toshiba willen ze geen info geven want die willen dat je naar zo'n overpriced dealer gaat. Dus mijn vraag was....... weet iemand de truuk om dat ding open te krijgen
bij voorbaat dank....
Ik neem aan dat je geen garantie meer hebt?
btw ga nu niet schoppen na 20 mins, dat is vrij lam.
btw ga nu niet schoppen na 20 mins, dat is vrij lam.
[ Voor 42% gewijzigd door itsgreen op 23-06-2003 12:32 ]
ghehge.... ja er was zo weinig responce...... nee zit geen garantie meer op...... maar ik wil gewoon ff sjekken of er nix is losgegaan ofzo maar dat mag blijkbaar niet
Verwijderd
ik heb een 1690 maar dies vrijwel geheel hetzelfde. als ik het mij goed herinner moet je dus idd alle schroefjes losmaken en vervolgens bij de scharnieren van je scherm zeg maar dat driehoekige kapje er af halen. dat kan wel wat moeite kosten (klik systeem). Daarna de rest losklikken...maar goed, is wel eigen risico allemaal, mijn geheugen werkt niet altijd even fijn dus wees gewaarschuwd
Ah thnx..... ik denk dat ik daar dan me keyboard eraf kan halen of niet?Verwijderd schreef op 23 June 2003 @ 13:13:
ik heb een 1690 maar dies vrijwel geheel hetzelfde. als ik het mij goed herinner moet je dus idd alle schroefjes losmaken en vervolgens bij de scharnieren van je scherm zeg maar dat driehoekige kapje er af halen. dat kan wel wat moeite kosten (klik systeem). Daarna de rest losklikken...maar goed, is wel eigen risico allemaal, mijn geheugen werkt niet altijd even fijn dus wees gewaarschuwd
Pagina: 1