[SCANNER] meerdere pc's op 1 scanner

Pagina: 1
Acties:

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:05
Hoi,

Iedereen heeft wel eens gehoord dat je meerdere usb apparaten kunt aansluiten op 1 pc, maar is het ook andersom mogelijk? Meerdere pc's op 1 apparaat (scanner). EVT door een switch of zo.

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:33
Er bestaan inderdaad USB switches waarbij je meerdere computers op 1 apparaat kunt aansluiten.. nadeel is dat je wel handmatig moet switchen.. en waar deze in nederland te koop zijn weet ik niet, nooit echt gezocht eigenlijk..

Pvouput live

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:42
Misschien heb je hier wat aan: USB Switchbox.
Er staat zelf al bij "Eén apparaat op 3 werkplekken", dus zo kan je scannen met meerdere PC's op één scanner. Uiteraard kunnen niet alle PC's tegelijk de scan binnenhalen, maar je moet omstebeurt scannen, maar dat was denk ik wel duidelijk :P

The devil is in the details.

• DJ Adidas
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-10-2025
Er bestaat ook de mogelijkheid om je HP scanner (een leverancier waar ik het zeker van weet) te Sharen via het netwerk.

Zeker met de wat recentere modellen zou deze functie beschikbaar moeten zijn.

Als het goed is kun je de software hiervoor vinden op de CD die bij de scanner wordt geleverd.

[ Voor 20% gewijzigd door DJ Adidas op 23-06-2003 12:03 ]

B. Gates said: "640 should be enough for everyone." I think he meant 640 PB ;-)

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Tja je kunt hier misschien ook iets van vmware voor gebruiken. Dan heb je geen gedoe met switch.

• jurri@n
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:48
Axis heeft hier een apparaatje voor gemaakt, dat je op je netwerk kunt aansluiten... misschien is dat wat?

[ Voor 12% gewijzigd door jurri@n op 23-06-2003 12:07 . Reden: Link gaat nu direct naar product ]

Pagina: 1