Stealth 3 S530

Pagina: 1
Acties:

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb vandaag een Stealth 3 S530 PCI gekocht voor secondary videokaart, nou ik dacht het zal wel :) zijn want een TNT2 samen met een Geforce 2 (Asus 7100 en een No-Name TNT2) gaan niet samen, teminste als Win2k. Heb ik hem , van Diamond/S3, wil ik hem inbouwen... Krijg ik hem er niet in :(. Dat ding is gewoon te klein voor er goed in te kunnen steken, ik kreeg hem er maar voor 1/3 in mijn PCI slot :(... Ik ga morgen ff naar Hastec bellen over het probleem en naar de winkel gaan.

Heeft iemand dit probleem ook ?

Dit is wel lekker |:( van Diamond/S3/Hastec

• Laurent
  • Niet online
niemand ? :'(

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:39
Hoezo te klein? Ligt de slotplaat al op zijn plaats en moet de kaart nog een cm in het slot? Grote kans dat je dan door de slotplaat los te maken dat ding er wel inkrijgt. Heb ik ook op de PC waar ik nu achter zit: grondplaat met mobo is naar achteren gebogen en dus moet ik alle slotplaatjes losmaken wil ik er kaarten inzetten (schroef ze los, druk kaart op zijn plaats en maak ze weer vast).

• Laurent
  • Niet online
Uhum, ik heb dus ook een SB LIVE! Platinum 5.1 gekocht en die gaat er perfect in... EVenals mijn Geforce 2 (een zit boven ander zit onder)