Toon posts:

Template in Outlook

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vraag:

Kan iemand mij vertellen hoe ik een template standaard in AL mijn uitgaande Outlook berichten plaats? Volgens mij moet ik een .gif-document in Photoshop maken en deze dan ergens in Tools-Options uploaden, maar dat weet ik niet zeker.

Alvast bedankt,

Hargrove

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Misschien kun je even zoeken. Er zijn al verschillende topics over. Of staat daar niet de juiste oplossing in?

Verwijderd

Topicstarter
Zal ik nog even doen. Thanks.

ps. Je doet je signature wel eer aan.;)

Verwijderd

Topicstarter
Heb nog even gezocht, maar vind weinig. Verbaast me wel enigszins, gebruikt niemand templates in outlook?????

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

• Noork
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 June 2003 @ 12:16:
Heb nog even gezocht, maar vind weinig. Verbaast me wel enigszins, gebruikt niemand templates in outlook?????
Verbaast mij ook wel een beetje. Ik ben laatst namelijk nog zo'n topic tegen gekomen. Ik kan hem nu alleen niet vinden in mijn topic-lijst.

Oh ja, welke versie van outlook (-express?) gebruik je?

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ik heb zelf een hekel aan HTML e-mail maarals het goed is staat het hier (in OL2k):
Tools -> options -> mail format -> stationary picker (als HTML mail aan staat).

Maar dat is niet voor de antwoorden op non-HTML mails.

offtopic:
Welkom op GoT!
Zoals je merkt, is je topic verplaatst van Windows Operated Systems naar Software Algemeen. Dit omdat Outlook geen OS is, ook al draait het onder Windows ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Tja... ff oftopic...
Ik erger me ook uitermate aan al die snelle reacties van ....
Zie faq, zoek eerst zelf, google eens, en rtf ....
Ik snap uiteraard wel wat ze bedoelen.. maar die snelle kinderachtige reacties...
Alsof ze niets anders te doen hebben, zal wel een standaard copy and paste van ze zijn, anders duurt het replyen op die manier, even lang als een normaal antwoord geven, en pas dan aan te geven dat je het ook ergens anders kan vinden of zoeken... maar goed... dat is mijn bijdrage.

Verwijderd

Topicstarter
-------> Noork: Ik gebruik OL2K.

Thanks F_J_K, als ik bij Stationery Picker kijk, kan ik inderdaad verschillende templates kiezen. Er staan alleen de standaard templates met vrolijke fruitige dingetjes, maar stel nou dat ik zelf een template wil maken, hoe flik ik dat kunstje dan? Zal wel in Dreamweaver zijn niet? Opslaan als .htm en dan uploaden in nieuwe template? Moet ik me dan nog aan bepaalde afmetingen houden?

Als iemand me dit nog kan vertellen ben ik heel blij!!

Hargrove

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Hoe in Outlook een plaatje op de achtergrond van een email

Maar anyway: wat heb je zelf geprobeerd. Probeer zelf maar een 'kleine' en 'grote' html file aan te maken en kom er zelf achter wat het resultaat is...

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Je hebt gelijk BtM, ik ben nu alleen op mn werk dus zal het vanavond pas kunnen uitvinden. Heb hier niet de beschikking over programma's. Wel vraag ik me af hoe ik in HTML een header en footer geplaatst krijg zodat ik tekst ertussen kan plaatsen, maar enfin, ik zie het vanavond wel.

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Je kan inderdaad gewoon een HTML maken: [google=how to create outlook stationary] (nu je weet dat het stationary heet leek me dat logisch) --> bijv. deze.

Header: dat staat standaard bovenaan dus dat is geen probleem. Footer: dat zet je in de signature :)

Tenminste, ik heb nog nooit gewerkt met HTML mails maar dat begrijp ik uit bij Google groups zoeken naar 'outlook stationary header footer'.

[google=outlook stationary tutorial] geeft trouwens ook wat tips, zoals deze kleine.
Een beetje daar mee spelen en je moet een eind komen geloof ik :)
Deze zoektips geef ik trouwens enkel om je nog meer op weg te helpen ;)
Reageer dan ook even ontopic ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1