Eerst maar enkele IE-based browsers (of skinners/uitbreidingen):
Avant Browser
Crazybrowser
MyIE2
Slimbrowser
En niet gratis:
NetCaptor ($29.95)
Let op: soms zit er (optionele) 3th party software bij, wat dat allemaal precies doet weet ik, maar let gewoon wat je installed (ik gebruik dat niet).
Ik ben nog niet zo heel lang met deze skins bezig maar heb bovenstaande uitgeprobeerd (behalve NetCaptor). Mij beviel Avant Browser het beste.
Avant Browser:

Meest recente versie*: 8.01 Build 112, 24-06-2003, free
Crazy Browser:

Meest recente versie*: 1.05, 04-04-2002, free
MyIE2:

Meest recente versie*: 0.7.1355 Final, 20-06-2003, free
Slimbrowser:

Meest recente versie*: 3.59, 24-06-2003, free
NetCaptor:

Meest recente versie*: 7.2.0, 08-06-2003, $29.95
*Tijdens editten van dit topic, 27-06-2003
Ik kan nu een 'lange' lijst met voor- en nadelen gaan opnoemen, maar dat zouden dan mijn voor- en nadelen zijn
. Eigenlijk alle skins zijn aanpasbaar aam de wensen van de user en hebben als belangrijkste features (tov IE): tabbed-browsing en build-in popup blocking. Daarnaast hebben ze elk nog vele andere extra's, maar je moet ze eigenlijk gewoon allemaal uit proberen.
Interessanter zijn de reden waarom iemand een bepaalde skin gebruikt, dus reply met de (het liefst onderbouwde) reden. Als je nog een andere skin weet/gebruikt, dan is dat natuurlijk ook het vermelden waard, graag met link.
Voorheen gebruikte ik Mozilla Firebird, maar ik werd het crashen op autocomplete (=bug die er al lang inzit) een beetje zat. Daarnaast zijn er nog altijd sites die eigenlijk alleen met IE werken. Dit topic is niet bedoeld om daar over te flamen, of te praten, maar om handige dingen (zoals uitbreidingen of settings) voor IE-skins; voor Mozilla is er een ander topic: Het grote Gecko-based browser overstaptopic! (voor Opera heb ik geen verzamel topic kunnen vinden)
Avant Browser
Crazybrowser
MyIE2
Slimbrowser
En niet gratis:
NetCaptor ($29.95)
Let op: soms zit er (optionele) 3th party software bij, wat dat allemaal precies doet weet ik, maar let gewoon wat je installed (ik gebruik dat niet).
Ik ben nog niet zo heel lang met deze skins bezig maar heb bovenstaande uitgeprobeerd (behalve NetCaptor). Mij beviel Avant Browser het beste.
Avant Browser:

Meest recente versie*: 8.01 Build 112, 24-06-2003, free
Crazy Browser:

Meest recente versie*: 1.05, 04-04-2002, free
MyIE2:

Meest recente versie*: 0.7.1355 Final, 20-06-2003, free
Slimbrowser:

Meest recente versie*: 3.59, 24-06-2003, free
NetCaptor:

Meest recente versie*: 7.2.0, 08-06-2003, $29.95
*Tijdens editten van dit topic, 27-06-2003
Ik kan nu een 'lange' lijst met voor- en nadelen gaan opnoemen, maar dat zouden dan mijn voor- en nadelen zijn
Interessanter zijn de reden waarom iemand een bepaalde skin gebruikt, dus reply met de (het liefst onderbouwde) reden. Als je nog een andere skin weet/gebruikt, dan is dat natuurlijk ook het vermelden waard, graag met link.
Voorheen gebruikte ik Mozilla Firebird, maar ik werd het crashen op autocomplete (=bug die er al lang inzit) een beetje zat. Daarnaast zijn er nog altijd sites die eigenlijk alleen met IE werken. Dit topic is niet bedoeld om daar over te flamen, of te praten, maar om handige dingen (zoals uitbreidingen of settings) voor IE-skins; voor Mozilla is er een ander topic: Het grote Gecko-based browser overstaptopic! (voor Opera heb ik geen verzamel topic kunnen vinden)
[ Voor 5% gewijzigd door Jake op 27-06-2003 11:05 ]