Deze foutmelding krijg ik op een Dell PowerEdge 2400 server met een Dell PV110T DLT1 tape streamer. Het gevolg hiervan is dat de backup word overgeslagen omdat de fout zich zo vaak herhaald in korte tijd. Het gekke is dat ik de ene week nergens last van heb en de andere week 4 van de 5 backups mislukken.
Op de site van CA staan enkele tips maar dat heeft het probleem nog niet kunnen oplossen. De kabel heb ik allemaal nagelopen en de terminations.
De tapestreamer is op de onboard SCSI controller (adaptec 7880) aangesloten samen met een cd-rom speler van NEC. Arcserve is voorzien van SP4 en alle andere updates. De drivers voor de SCSI controller zijn de nieuwste en zijn afkomstig van Dell.
Heeft iemand nog een idee wat ik kan proberen?
Zie ook www.heijckmann.nl/vh1.jpg voor een schermafdruk
Update:
Besturingssysteem: MS Windows 2000 met SP3
Op de site van CA staan enkele tips maar dat heeft het probleem nog niet kunnen oplossen. De kabel heb ik allemaal nagelopen en de terminations.
De tapestreamer is op de onboard SCSI controller (adaptec 7880) aangesloten samen met een cd-rom speler van NEC. Arcserve is voorzien van SP4 en alle andere updates. De drivers voor de SCSI controller zijn de nieuwste en zijn afkomstig van Dell.
Heeft iemand nog een idee wat ik kan proberen?
Zie ook www.heijckmann.nl/vh1.jpg voor een schermafdruk
Update:
Besturingssysteem: MS Windows 2000 met SP3
[ Voor 4% gewijzigd door heijckmann op 23-06-2003 22:35 ]