Webhosting van SkyHost.nl: 25 Mb / 1 Gb windows hosting € 4,50 p/m excl.btw!
1
2
3
4
5
6
7
| <form name="form1" action="blabla.asp" Method="POST"> <input name="tekst" type="hidden" value="blabla"> </form> <SCRIPT LANGUAGE="JavaScript"> form1.submit(); </script> |
[ Voor 64% gewijzigd door Noork op 23-06-2003 11:49 ]
Zoals Noork aangeeft is dit met beste met JS te doen. (Je zou dit bijv. bij de event Onload kunnen doen).Hoe kan ik dus mijn script automatisch een aantal variabele laten POSTEN naar een ander script.
Ik vraag me eerlijk gezegd alleen af waarom je dit wilt
...whatever was distasteful or unpleasant or uncomfortable or painful - music could always soothe that.
All you have to do is reach out to beauty.
Quincy Jones
Waar het voor is? Het gaat inderdaad om een script wat op een andere server staat. Nu wil ik dus op mijn site de statistieken ophalen wat op een andere server staat, maar om daar bij te komen moet ik dus eerst inloggen, en dat gaat alleen met POST en niet met GET!DeverauX schreef op 23 June 2003 @ 12:18:
[...]
Zoals Noork aangeeft is dit met beste met JS te doen. (Je zou dit bijv. bij de event Onload kunnen doen).
Ik vraag me eerlijk gezegd alleen af waarom je dit wiltStaan beide scripts op verschillende servers ofzo?
Maar wat ik me nu afvraagt is of dit wel gaat werken wat ik in mijn gedachte heb, ik denk dat ik beter in VB 6 een programma kan schrijven, die eerst in een HTML form mijn inlog-egevens post, daarna de volgende URL opvragen waar de statistieken staan, en dan uit de HTML code de gegevens uitlezen.
Ik zal het straks even proberen om een standaard html-form te maken, deze binnen lezen in VB en deze met de OnLoad laten posten. Dan kan ik geloof ik met het even van de webbrowser OnDownloaded (oid) de volgende URL posten en dan de HTML uitlezen.
Ik ga het straks proberen en dan laat ik het wel zien hoe ik het heb opgelost!
Webhosting van SkyHost.nl: 25 Mb / 1 Gb windows hosting € 4,50 p/m excl.btw!
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
[ Voor 28% gewijzigd door LoBbY_1 op 23-06-2003 15:19 ]
Een echte golver is nooit uitgeput