Toon posts:

[Win xp]: verplaatste bestanden onbereikbaar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gegroet,

Afgelopen week heb ik alle bestanden die in de map "Mijn Afbeeldingen" stonden verplaatst naar een map "Program Files/Babylon". Nu wou ik de bestanden terugzetten in de map Mijn Afbeeldingen, maar dat gaat niet. Zelfs het openen van de verplaatste bestanden is een probleem. Ik krijg de melding: 'BestandsNaam is niet toegankelijk. Toegang gewijgerd.'

Bestanden die al eerder in de Babylon map stonden kan ik wel openen en verplaatsen. Het programma Babylon draait niet op het moment dat ik de bestanden probeer te verplaatsen.

Wat moet ik doen?

Verwijderd

kopieer de files nog eens een keer naar een andere (nieuwe) map. dan ook toegang geweigerd?

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Lukt het je wel vanuit DOS?

En draai je nog een beta versie van XP:

'BestandsNaam is niet toegankelijk. Toegang gewijgerd.'

:+

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:52

samo

yo/wassup

kijk eens na of je wel admin bent, probeer eens vanuit safe mode?

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 15:28

mutsje

Certified Prutser

rechts klikken op folder > security > advanced > dan ownership nemen.(wel simple filesharing uitzetten natuurlijk als deze aanstaat)

Verwijderd

Topicstarter
Nou, ik kan de bestanden naar geen andere map verplaatsen of kopiëren. Ik draai geen beta van XP en ben admin.
Ik heb al geprobeerd met Alleen-lezen uit te schakelen maar dat helpt ook niet
Pagina: 1