Goodmorning, ik heb 1000000en topics gevonden over fout 619 bij inbellen op een netwerk, maarja die topics gingen niet echt over mijn probleem, hoewel ik wel dat probleem heb, alleeeeeen, is mijn probleem server-side, en niet client-side. Ik heb dus thuis een domein-based netwerkje draaien, waarvan 1 pc als een PDC functioneerd, hier draait onder andere dns, wins en routing and remote acces op. Tevens had ik hiervoor ook al zo'n config draaien, met geen problemen, alleen was de hardeschijf overleden waardoor ik nu een nieuwe installatie moest doen. Hierbij heb ik bij de routing and remote acces gewoon zo ingesteld als bij de vorige installatie, alleen nu als ik wil inbellen, vanaf waar dan ook, krijg ik steeds fout 619! ik heb 1 draadje kunnen vinden hier op got, daar staat een link die verwijst naar de microsoft site, die ook de server-side van dit probleem beschrijft, hier vertellen ze dat de rras niet goed geintegreerd is in de active directory, en ze leggen ook mooi uit hoe je dat even nog kan doen, affijn ik gedaan dus, en ging allemaal goed, maarja je raadt het al, ding werkt nog steeds niet
het is een engelse win2kas sp3 installatie, waar ik alleen pptp gebruik op de hoogste encryptie, (128bit). De verbinding geschied over kabel (quicknet/multikabel) en de pdc hang direct aan internet, uiteraard maak ik gebruik van NAT, ik heb dus geen speciale poorten doorgemapt, ik geloof ook dat dat niet eens hoef.
het is een engelse win2kas sp3 installatie, waar ik alleen pptp gebruik op de hoogste encryptie, (128bit). De verbinding geschied over kabel (quicknet/multikabel) en de pdc hang direct aan internet, uiteraard maak ik gebruik van NAT, ik heb dus geen speciale poorten doorgemapt, ik geloof ook dat dat niet eens hoef.