Kamer gezocht topic, mag het? Zo niet apart TF?

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024
Ik zat net te kijken of "kamer gezocht in...." topics wel of niet mogen, en ik zag dat 90% van die topcis niet gesloten wordt, zie bijvoorbeeld:

Kamer in nijmegen gezocht..Iemand ?

Nu vroeg ik mij af of het nu wel of niet mag. Zo niet, is het misschien een idee om het TF examens te vervangen door een aansluitend TF "Kamer gezocht in...." Nu zijn er namelijk veel tweakers die net geslaagd zijn en dus als de wiedeweerga op zoek zijn naar een kamer.

Nu ben ik zelf naatuurlijk niet net geslaagd ;) (is al weer heeeeeeeeel lang geleden), maar ik ben dus op zoek naar kamer in Groningen, en wilde dus hier ook maar een topique openen. Vandaar mijn vraag.

[ Voor 6% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 23-06-2003 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wat eventueel ook wel grappig zou kunnen zijn is om nu als vervolg op het examentopic een "studenten themaforum" op te zetten. Daar kunnen mensen die klaar zijn met studeren hun vragen kwijt over welke opleiding nu, of ze lid moeten worden van een studie of studentenvereniging. Wat goede cafe's zijn en wie er nog een kamer weet en dergelijke.

Maar ja, er zijn op dit moment nog weinig topics die aanleiding geven voor een dergelijk TF....

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
Alfredt schreef op 23 June 2003 @ 09:17:
Wat eventueel ook wel grappig zou kunnen zijn is om nu als vervolg op het examentopic een "studenten themaforum" op te zetten. Daar kunnen mensen die klaar zijn met studeren hun vragen kwijt over welke opleiding nu, of ze lid moeten worden van een studie of studentenvereniging. Wat goede cafe's zijn en wie er nog een kamer weet en dergelijke.

Maar ja, er zijn op dit moment nog weinig topics die aanleiding geven voor een dergelijk TF....
Ik denk omdat mensen twijfelen o zulke topics nu wel of niet mogen, zeker de kamer gezocht topics, volgens mij staat het TF meteen vol als mensen erachter komen dat het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:56

SmartDoDo

Woeptiedoe

Ik op je link klikken, is het een topic uit 2000 :( Denk dat je beter kunt vergelijken met topics die iets recenter zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

je kiest ook wel weer het meest representatieve topic uit he :o die is uit 2000, de HTML staat er zelfs nog...

Maar goed, het is niet gebruikelijk, want het is een soort van advertentie wat meer iets voor vraag en aanbod is, GoT is dan ook niet de site ervoor om dat te plaatsen. Uiteraard kun je het wel in je sig zetten enzo, of een topic openen waar je om algemene tips vraagt om zo snel mogelijk een kamer te vinden ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
LuNaTiC schreef op 23 June 2003 @ 09:20:
je kiest ook wel weer het meest representatieve topic uit he :o die is uit 2000, de HTML staat er zelfs nog...
Helemaal niet op gelet! Maarja dat maakt natuurlijk ook niet uit, de "regels" zijn sindsdien toch niet echt veranderd??
Maar goed, het is niet gebruikelijk, want het is een soort van advertentie wat meer iets voor vraag en aanbod is, GoT is dan ook niet de site ervoor om dat te plaatsen. Uiteraard kun je het wel in je sig zetten enzo, of een topic openen waar je om algemene tips vraagt om zo snel mogelijk een kamer te vinden ;)
Ik ga het meteen in mijn sig zetten!!

Maar GoT is natuurlijk ook geen examensite en er is toch een examenforum. En mij lijkt het dat er onder twekaers betsbehoefte is aan zo'n TF. Verder weet je door GoT beter wat voor iemand het is die reageert, want je kunt zijn post-history ff doornemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:56

SmartDoDo

Woeptiedoe

Tip Oscar, zet het in
code:
1
[b]Zoekt kamer in Groningen![/b]

Dan valt het net iets meer op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Oscar Mopperkont schreef op 23 June 2003 @ 09:29:
[...]

Helemaal niet op gelet! Maarja dat maakt natuurlijk ook niet uit, de "regels" zijn sindsdien toch niet echt veranderd??
Nou, dat maakt júist heel veel verschilt. Regels worden vaak veranderd in loop der tijd om een bepaalde trend tegen te gaan. Je kunt je voorstellen dat op een klein forum onder een klein groepje mensen het helemaal niet erg is, als er een topic komt waar iemand om een kamer vraagt. Zit je op een forum met 60.000 mensen, waarvan echt een _groot_ deel studeert/gaat studeren en vast wel op zoek zijn naar een kamer, kun je dat simpelweg niet gaan toestaan. (waarom hij wel en ik niet???-verhaal).

Natuurlijk slippen er weleens topics doorheen, maar het is eigenlijk niet echt de bedoeling dus.
Ik ga het meteen in mijn sig zetten!!
Als het niet overdreven spammerig is, is dat geen probleem :P
Maar GoT is natuurlijk ook geen examensite en er is toch een examenforum. En mij lijkt het dat er onder twekaers betsbehoefte is aan zo'n TF. Verder weet je door GoT beter wat voor iemand het is die reageert, want je kunt zijn post-history ff doornemen.
Tsjah 'GoT is niet dit of dat forum' is dan zoals boven ook gezegd niet het grootste argument. Het telt wel mee, maar niet te zwaar. Het is gewoon dat het op een klein forum makkelijker is om bepaalde topics te gedogen. Je kunt je voorstellen dat op een klein forum wel 'welke PC moet ik kopen' topics toegelaten kunnen worden, maar nu kan dat gewoon niet meer als je het forum interessant wilt houden voor échte problemen en vragen.

En we hebben natuurlijk een themaforum wat gebruikt wordt voor onderwerpen die écht eruit springen wanneer ze aandacht verdienen, als er behoefte leeft.

Wat mij betreft valt een kamer zoeken daar niet onder, dat is namelijk het hele jaar door wel zo ;) Verder betwijfel ik of je via GoT zo kamers gaat vinden in een themaforum, aangezien iedeeen dan hun vraag zet (en aanbod zal waarschijnlijk nogal tegenvallen :+)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
SmartDoDo schreef op 23 June 2003 @ 09:32:
Tip Oscar, zet het in
code:
1
[b]Zoekt kamer in Groningen![/b]

Dan valt het net iets meer op :)
offtopic:
Zo beter? Meteen directe link naar e-mail om me te bereiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-10 23:26

chem

Reist de wereld rond

Zelf heb ik tot 2x toe een kamer onderverhuurd; ik kan je zeggen dat kamernet.nl mij als verhuurder het beste is bevallen, met name omdat de reactes daar uitgebreider zijn (waarom wil men de kamer, beroep, leeftijd etc.) dan bij de concurrentie (wanneer kan ik intrekken?).

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
chem schreef op 23 juni 2003 @ 10:03:
Zelf heb ik tot 2x toe een kamer onderverhuurd; ik kan je zeggen dat kamernet.nl mij als verhuurder het beste is bevallen, met name omdat de reactes daar uitgebreider zijn (waarom wil men de kamer, beroep, leeftijd etc.) dan bij de concurrentie (wanneer kan ik intrekken?).
Dit wordt een beetje offtopic om hier te bespreken, misschien kun je je reactie zetten in dit:

Tips voor zoeken/vinden kamer

topique? :*)

Ik luister erg goed naar Lunatic en gebruik mijn mogelijkheden op GoT nu volgens mij maximaal! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-09 22:46

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Woei, goed antwoord naamgenoot, hiermee kan ik dit topic wel sluiten denk ik :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.