Sinds een paar dagen doet mijn Xbox Controller een beetje vreemd, de pijltjestoets naar links en naar beneden doen het haast niet meer, althans je moet erg lang wachten voordat hij dan ook echt naar links gaat als je het indrukt. Dus ik had zo van, ik koop wel een nieuwe Xbox Controller, heb ik er meteen 2, maar nu de vraag, welke Xbox Controllers zijn er eingelijk en welke is dan het beste, ik zag er al 1 staan van Trust bij Dixons maar misschien weten jullie meer dan ik
Anoniem: 83770
koop gewoon de zelfde als die gene die je erbij gekregen hebt. Dan heb je geen gezeur met vrienden. (bv. Ja jij hebt de goede controller:) En mocht de controller die je erbij gekregen kapot zijn. Gooi je het op garantie. Niet geschoten altijd mis!
hehe, me vriendin zal je bedoelen:P, die is echt verslaafd aan me Xbox, heb DOAX gekocht, nou krijg ze er niet meer achter vandaan, hehe, dat geeft niet, is ze lekker zoet bezig. Maar effe ontopic. DIe Garantie heb ik denk niet meer, ik heb me xbox al meer dan een jaar. Maar weet je dan niet welke Xbox Controller het beste is voor een mooi redelijk prijsje
,
die van logitech ZIEN er erg goed uit. En aangezien je bij logitech nogal goed zit kwa garantie zou ik die eens proberen.
Anoniem: 6882
is heel persoonlijk natuurlijk, ik persoonlijk vind de standaart controler het lekkerste maar ik heb redelijk grote handen... maar wat ik zou doen als ik jou was is eens kijken of je je controler niet ff open kan maken, dikke kans dat ie gewoon vies is na meer dan een jaar zweterige handjes...
koop gewoon 2 xbox 'S' controllers.
dat zijn die kleinere van microsoft.. echt superlekker, knoppen zijn ook makkelijker geplaatst, en dat ding is niet zo achtelijk lomp.
dat zijn die kleinere van microsoft.. echt superlekker, knoppen zijn ook makkelijker geplaatst, en dat ding is niet zo achtelijk lomp.
Vanaf 2002 zit op alle elektronische apparatuur 24 maanden garantie. Bij mijn GC zit het ook, dus bij jouw XBox moet het zeker ook zitten.
En als ik jou was zou ik een originel van Microsoft kopen. 3rd party heeft nogal eens de neiging stuk te gaan IMHO.
En als ik jou was zou ik een originel van Microsoft kopen. 3rd party heeft nogal eens de neiging stuk te gaan IMHO.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
dit heeft niks met IMHO te maken GolbeZeromus
Dit is gewoon een feit
Alle Third party controllers zijn slechter dan de Officiele controllers
gewoon die standaard Xdoos controller halen, niet de "S" want daar zitten start/select en dat zwarte en witte knopje nogal onhandig geplaatst (erg laag)
Alle Third party controllers zijn slechter dan de Officiele controllers
gewoon die standaard Xdoos controller halen, niet de "S" want daar zitten start/select en dat zwarte en witte knopje nogal onhandig geplaatst (erg laag)
This space is occupied
Pagina: 1