if broken it is, fix it you should
Als 'ie dan ook niet werkt, hebt je denk ik een brakke switch. Doet 'ie het echter wel, dan moet je 'em gewoon aan laten staan. Begrijp hoe dan ook niet waarom je je switch gelijk met je computer uitzet, want die dingen gebruiken nauwelijks stroom.
As you grow up and leave the playground where you kissed your prince and found your frog...
alles goed, ook dat en geen verschilVerwijderd schreef op 23 juni 2003 @ 09:57:
Wat zeggen de statuslampjes ? Andere kabel al geprobeert ?
Die hangt nml ook aan mijn verdeeldoos waar al mijn computerzooi aanhangtThe_Jester schreef op 23 June 2003 @ 09:11:
Wat doet 'ie als je de switch al aan hebt staan vóór het booten?
Als 'ie dan ook niet werkt, hebt je denk ik een brakke switch. Doet 'ie het echter wel, dan moet je 'em gewoon aan laten staan. Begrijp hoe dan ook niet waarom je je switch gelijk met je computer uitzet, want die dingen gebruiken nauwelijks stroom.
dus in principe leren welk huisnummer iedere pc in het netwerk heeft...
het kan zijn dat je op dat moment even niets kunt spammen over het netwerk (switch kun je het beste gewoon aan laten staan)...
Maar je zegt ook dat hij het wel weer doet nadat ie gereset is, dat is een beetje wazig..
probeer idd zoals hierboven verteld eens uit wat er gebeurt als je de switch al aan hebt staan voordat je de pc aanzet
[ Voor 4% gewijzigd door NaWA op 23-06-2003 16:56 . Reden: typo ]
FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect
Verwijderd
Gedurende die tijd laat hij wel gewoon verkeer door... alleen dan werkt hij als een hub: onbekende MAC adressen worden gewoon op elke poort uitgestuurd.NaWA schreef op 23 juni 2003 @ 16:54:
kweet niet of het er mee te maken heeft maar als je een switch aanzet gaat ie eerst alle mac-adressen in het hele netwerk mappen...
Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!
8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
Verwijderd
Ik betwijfel het of een Edimax switch STP kent....AvOn schreef op 24 June 2003 @ 11:01:
Dan maakt hij de Spanning tree niet goed aan, is er geen config schermpje ?
tuulk geen configscherm....AvOn schreef op 24 June 2003 @ 11:01:
Dan maakt hij de Spanning tree niet goed aan, is er geen config schermpje ?
ik denk dat ie een warm up nodig heeft...Super_ik schreef op 24 June 2003 @ 11:05:
k denk dat da ding gewoon niet goed initaliseerd en dan doel ik niet op die spanning tree, maar gewoon allerlij rare stroompieken en storingen omdat je vanalles tegelijk aanzet. laat je switch gewoon aanstaan, of zorg voor een goeie onstoring voor je switch