9500pro: FSAA werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05-2025
Vreemd probleem bij de nieuwste catalyst driver + control panel. Ik krijg namelijk FSAA niet meer aan de praat. Eerst had ik van ati.com de nieuwste gedownload maar FSAA werkte niet meer, wat ik ook instelde bij m'n advanced display properties.

Net de nieuwste beta gedownload, zelfde probleem. Ik heb hem niet op application preference staan ofzo, maar FSAA wordt gewoon niet gebruikt. Ik begin hier een beetje wanhopig van te worden.

• Topsecret
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-08 12:06

Topsecret

Got IT?

Probeer de oude drivers, of installeer die met je Radeon is gekomen

Tweakers.net & GoT RULEZ

• Morphs
Mee bezig, maar volgens mij worden er nu allemaal verschillende drivers door elkaar geinstalleerd en ik weet niet meer precies welke versie ik oorspronkelijk geinstalleerd had. Grrr waarom kan zo'n nieuwe videokaart niet gewoon werken, daar zijn die drivers toch voor gemaakt?? :(

• Morphs
Bij de tweede poging de oude drivers van cd te installen ging het wel goed. Toch vraag ik me af waarom bij de nieuwe versies van de drivers het FSAA verhaal niet werkt...

• Topsecret
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-08 12:06

Topsecret

Got IT?

Misschien doordat de ''nieuwste'' drivers beta zijn, maar we weten wel wat een Radeon 9500 Pro kan doen met FSAA aan :-)

Gelukkig heeft mijn tip geholpen,

tot een andere nood. :-)

Tweakers.net & GoT RULEZ

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:07

Pubbert

random gestoord

Wacht gewoon dot er een OFFICIAL driver uitkomt :)

Dat is het risico van beta's.

hij moet eind van deze week uitkomen d8 ik.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Pagina: 1