Notebook scherm flikkert

Pagina: 1
Acties:

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:13

Sharky

Skamn Dippy!

Topicstarter
Ik heb een packard bell I go 2000 die iedere keer wanneer hij opstart nogal vreemde dingen laat zien.
bij het opstarten en tot aan het WinXP logo zie je allemaal horizontale verschuivingen, een soort storing.
Als je dan in windows zit 'pulseert' het scherm als het ware. hij wordt lichter en donkerder en rechtsboven in beeld stoort het nog wat. Als ik vervolgens het scherm een aantal malen heen en weer beweeg gaat het helemaal over...
Best vaag dus. Weet iemand hoe het komt en hoe ik het oplos?

This too shall pass

• Tatsu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

sharky schreef op 23 June 2003 @ 01:23:
Ik heb een packard bell I go 2000 die iedere keer wanneer hij opstart nogal vreemde dingen laat zien.
bij het opstarten en tot aan het WinXP logo zie je allemaal horizontale verschuivingen, een soort storing.
Als je dan in windows zit 'pulseert' het scherm als het ware. hij wordt lichter en donkerder en rechtsboven in beeld stoort het nog wat. Als ik vervolgens het scherm een aantal malen heen en weer beweeg gaat het helemaal over...
Best vaag dus. Weet iemand hoe het komt en hoe ik het oplos?
Het probleem ligt het meer in een breukje van jouw TFT kabeltje.
Dit is een een dunne connector, wat tevens wel goed afgeschermd is. Hier zit waarschijnlijk een breukje in, of is niet goed meer aangesloten.

Heb je er garantie op zitten, terugsturen. Zo niet, als het goed is moet je een paar pads kunnen verwijderen. net boven het toetsenbord. Je kunt daaronder een paar schroeven zien, maak ze los. Je ziet nu een cable van je TFT naar het moederbordm druk deze eerst goed aan en probeer het nog eens.

[ Voor 18% gewijzigd door Tatsu op 23-06-2003 01:37 ]

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:13

Sharky

Skamn Dippy!

Topicstarter
Tatsu schreef op 23 June 2003 @ 01:35:
[...]

Het probleem ligt het meer in een breukje van jouw TFT kabeltje.
Dit is een een dunne connector, wat tevens wel goed afgeschermd is. Hier zit waarschijnlijk een breukje in, of is niet goed meer aangesloten.

Heb je er garantie op zitten, terugsturen. Zo niet, als het goed is moet je een paar pads kunnen verwijderen. net boven het toetsenbord. Je kunt daaronder een paar schroeven zien, maak ze los. Je ziet nu een cable van je TFT naar het moederbordm druk deze eerst goed aan en probeer het nog eens.
heb geen garantie meer helaas, maar ik zal morgen 's ff kijken hoe ver ik kom. tnx.

This too shall pass