Zie de topic titel voor het probleem.
Dit is erg wazig. Indien ik in Paint Shop Pro een afbeelding maak, dan begint mijn PC te "fluiten" als ik erin klik en de muiscursor vasthoud. Het gebeurt bijvoorbeeld tijdens het maken van een selectie. Ik heb het volgende geprobeerd, waarbij het fluiten blijft.
Monitor test: Klikken: monitor uit
TL-buis uit (dat ding fluit ook wel eens)
CD-ROM spelers afgekoppeld.
Luidsprekers uitgezet en uitgetrokken.
Bij al deze handelingen komt er een zacht sissend/fluitend geluid uit de computer... hetzelfde soort zoals beschreven wordt door sommige mensen als: "Ik hoor een fluittoon als ik snel scroll in Windows Verkenner of in IE"
Paint Shop Pro 8 (8.01 patch is geïnstalleerd) is bij mij het enige programma dat dit doet. Mijn (legale) Nederlands en Engelstalige Paint Shop Pro 7.04 heeft dit probleem niet. Andere programma's maken ook geen geluiden tijdens muisbewegingen. Deze 8.01 (patch geïnstalleerd) is nog niet legaal...
Als dit probleem blijft, dan wordt-ie dat ook nooit. Dan blijf ik lekker doorwerken met 7.04.
Ik heb over dit probleem nergens iets kunnen vinden, behalve het geluid bij scrollen met IE. De suggesties die daar gegeven worden zijn:
- Geluidskaart en videokaart op hetzelfde IRQ? (Nee)
- Geluidskaart en videokaart dicht bij elkaar? (Nee)
- Mute eens alle dingen zoals Line-In, Mic, en dergelijke? (Geprobeerd)
- Monitor defect? (Nee)
- Andere refreshrate proberen? (Zelfde probleem)
Ik draai PSP trouwens onder Windows 2000 SP3.
Dit is erg wazig. Indien ik in Paint Shop Pro een afbeelding maak, dan begint mijn PC te "fluiten" als ik erin klik en de muiscursor vasthoud. Het gebeurt bijvoorbeeld tijdens het maken van een selectie. Ik heb het volgende geprobeerd, waarbij het fluiten blijft.
Monitor test: Klikken: monitor uit
TL-buis uit (dat ding fluit ook wel eens)
CD-ROM spelers afgekoppeld.
Luidsprekers uitgezet en uitgetrokken.
Bij al deze handelingen komt er een zacht sissend/fluitend geluid uit de computer... hetzelfde soort zoals beschreven wordt door sommige mensen als: "Ik hoor een fluittoon als ik snel scroll in Windows Verkenner of in IE"
Paint Shop Pro 8 (8.01 patch is geïnstalleerd) is bij mij het enige programma dat dit doet. Mijn (legale) Nederlands en Engelstalige Paint Shop Pro 7.04 heeft dit probleem niet. Andere programma's maken ook geen geluiden tijdens muisbewegingen. Deze 8.01 (patch geïnstalleerd) is nog niet legaal...
Ik heb over dit probleem nergens iets kunnen vinden, behalve het geluid bij scrollen met IE. De suggesties die daar gegeven worden zijn:
- Geluidskaart en videokaart op hetzelfde IRQ? (Nee)
- Geluidskaart en videokaart dicht bij elkaar? (Nee)
- Mute eens alle dingen zoals Line-In, Mic, en dergelijke? (Geprobeerd)
- Monitor defect? (Nee)
- Andere refreshrate proberen? (Zelfde probleem)
Ik draai PSP trouwens onder Windows 2000 SP3.
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 41851 op 23-06-2003 00:31 ]