Ik heb een TFT op mijn computer aangesloten en daarin heb ik weer een TV-kaart, nu vind ik het beeld niet super en vind het ook irritant om als je TV zit te kijken de heletijd je computer aanslaat met 9 fans erin die ook nog eens ligt geven, die kan ik welliswaar uitzetten maar dan word mijn systeem weer zo warm, hehe.
Dus nu wil ik een plat beelscherm op mijn kamer, want zo`n TFT bevalt me wel, maar nu wil ik er eentje die ik alleen maar voor TV ga gebruiken.
Ik heb er helemaal geen ervaring mee met hoe dit werkt en hoe je bijv, je audio moet aansluiten aan zo`n scherm, werkt het gewoon als een normale TV of is het heel anders?
Is het beeld wel scherp genoeg met zo`n scherm...of is het via de computer beter?
Wat voor type moet ik nemen, TFT of LCD?
Het scherm moet minimaal 17" zijn.
Welke types schermen zijn er met deze functies?
Hoe zit het bijv met rase/fall van zo`n scherm of is dat niet het geval bij een TV scherm.
Wat zijn de grotere merken waar ik naar kan gaan kijken?
Zijn er mensen die ervaring hebben met een TFT of LCD?
Ik wil graag weten waar ik op moet letten, niet dat ik straks een scherm koop van 1000 euro waar ik spijt van krijg...
Dus nu wil ik een plat beelscherm op mijn kamer, want zo`n TFT bevalt me wel, maar nu wil ik er eentje die ik alleen maar voor TV ga gebruiken.
Ik heb er helemaal geen ervaring mee met hoe dit werkt en hoe je bijv, je audio moet aansluiten aan zo`n scherm, werkt het gewoon als een normale TV of is het heel anders?
Is het beeld wel scherp genoeg met zo`n scherm...of is het via de computer beter?
Wat voor type moet ik nemen, TFT of LCD?
Het scherm moet minimaal 17" zijn.
Welke types schermen zijn er met deze functies?
Hoe zit het bijv met rase/fall van zo`n scherm of is dat niet het geval bij een TV scherm.
Wat zijn de grotere merken waar ik naar kan gaan kijken?
Zijn er mensen die ervaring hebben met een TFT of LCD?
Ik wil graag weten waar ik op moet letten, niet dat ik straks een scherm koop van 1000 euro waar ik spijt van krijg...
[ Voor 5% gewijzigd door W.Wezz op 22-06-2003 23:21 ]
Canon 40D, Canon EF 70-200mm F/4 L IS USM, 24-105mm F/4.0 L IS USM, SpeedLite 580EX, B+W UV 67 & 77 MRC, Velbon 640 pro + PHD61Q, Lowpro Slingshot 300AW