[GTA VC] Fout bij opstarten met RadeOn 9700 / Catalist 3.4

Pagina: 1
Acties:

• EmilneM
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09-2023
Sinds ik een nieuwe videokaart (Club3d RadeOn 9700) met ATI Catalyst 3.4-driver heb, wil GTA Vice City niet meer starten. Na het openingsfilmpje krijg ik de volgende foutmelding:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/e.kwaaitaal/GOT/gta_fout.jpg

Als ik dan meer informatie over de fout wil krijg ik dit:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/e.kwaaitaal/GOT/gta_fout2.jpg

Na het vervangen van mijn videokaart heb ik bewust een format c: gedaan om geen driverconflicten te krijgen.

Heb al geprobeerd DirectX 9.0a opnieuw te installeren.

edit:

Als ik GTA direct start als windows is gestart doet hij het wel :?, het lijkt er op dat hij niet goed samenwerkt met een bepaald proces.

Heb ook al geprobeerd zoveel mogelijk processen uit te schakelen.......geen resultaat.

[ Voor 19% gewijzigd door EmilneM op 22-06-2003 23:16 ]

Verwijderd

al de 1.1 update geinstaleerd? die fixed wat video problemen...

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:26
Je zou natuurlijk ook gewoon een andere versie Drivers kunnen proberen. Bijvoorbeeld de Catalyst 3.5 Beta. Deze is nog beta, maar werkt hier perfect en ik heb er nog geen klachten over gehoord. Als dit ook niet werkt kan je oudere drivers proberen, bijvoorbeeld de 3.0 of 3.1, die bij Guru3D.com te downloaden zijn.

En heb je al eens Windows XP Service Pack 1 geinstalleerd? Deze heeft veel fixes en patches die ook nog wel eens willen helpen bij spellen. Zo werd een probleem van GTA3 gefixt door SP1, wie weet helpt het ook bij Vice City :)

The devil is in the details.

• EmilneM
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09-2023
MaRc0 schreef op 23 juni 2003 @ 11:16:
Je zou natuurlijk ook gewoon een andere versie Drivers kunnen proberen. Bijvoorbeeld de Catalyst 3.5 Beta. Deze is nog beta, maar werkt hier perfect en ik heb er nog geen klachten over gehoord. Als dit ook niet werkt kan je oudere drivers proberen, bijvoorbeeld de 3.0 of 3.1, die bij Guru3D.com te downloaden zijn.

En heb je al eens Windows XP Service Pack 1 geinstalleerd? Deze heeft veel fixes en patches die ook nog wel eens willen helpen bij spellen. Zo werd een probleem van GTA3 gefixt door SP1, wie weet helpt het ook bij Vice City :)
Heb Windows XP SP1 en heb ook al de Vice City 1.1 patch geprobeerd.........

Was niet de oplossing, ben er nu wel uit.........heb de openingsfilmpjes verwijderd en nu loopt ie gewoon door zonder foutmelding te geven.

Verwijderd

EmilneM schreef op 23 June 2003 @ 16:46:
[...]

Heb Windows XP SP1 en heb ook al de Vice City 1.1 patch geprobeerd.........

Was niet de oplossing, ben er nu wel uit.........heb de openingsfilmpjes verwijderd en nu loopt ie gewoon door zonder foutmelding te geven.
Thanks! Ik had precies hetzelfde, alleen dan met Catalyst 3.5 final (is net uit :) )

Toch vreemd dat ik dit niet had met catalyst 3.0 die ik hiervoor gebruikte.
Misschien toch maar eens media player 9 installeren :( colin mcrae speelt ook al niet zonder :(