Toon posts:

[XP]Sommige spellen schokken raar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
yo..

sinds gister lopen spellen vet kut
bijvoorbeeld hij loopt soepel maar om de 1.5 sec een klein schokje
bijv gggggghgggggghgggg waarvan g = soepel en h= schokje

ik heb al Catalyst 3.4 opnieuw geinstalleerd..
weet iemand hoe ik dit oplos want dit begint wel een beetje te irriteren :(

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Heb je bepaalde dingen opnieuw geinstalleerd sinds die tijd ?
Wat ik altijd doe bij zulke dingen is m'n taakbeheer goed in de gaten te houden.

Verwijderd

Topicstarter
mja ik heb het vaker gehad, ik dus ff snel drivers er opnieuw op doen, werkte altijd, maar nu dus niet |:(
enne er is niks in m'n taakbeheer wat abnormaal memory slurpt.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2003 21:53 ]

Verwijderd

Topicstarter
*kick*

weet er niemand iets?

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2003 13:54 ]

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:38

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Verwijderd schreef op 23 June 2003 @ 13:53:
*kick*

weet er niemand iets?
kan het niet zo zijn als je je schijf defragfmenteerd dat het opgelost kan zijn?
Idd. Als je veel spul op je pc hebt geinstalleerd, lijkt mij het handig als je het ff defragmenteerd+ schijfcontrole.

Probeer evt. Ook nog even je harde schijf op virussen te checken met een virusscanner.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• BèR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2022
Frame limiter uitgezet? Dan krijg je soms een te hoge fps waardoor de performance opeens helemaal inklapt en even later weer redelijk wordt, en krijg je dus jouw patroontje... Kijk s of je die ergens aan kunt zetten..en probeer anders ook s te spelen met VSync

Verwijderd

Topicstarter
neej er is geen frame limiter en wil ik ook nie eens :D
enne vsync heb ik altijd uit gehad dus nu moet het ook goed gaan :(

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:26
Misschien is het slim om te vermelden welke spellen dit probleem hebben. Ookal zijn het alle spellen die je speelt, even vermelden welke dat precies zijn zou wel makkelijk zijn.
Nu moeten we in de wilde weg gaan gokken wat je uit zou kunnen proberen :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
MaRc0 schreef op 23 juni 2003 @ 14:13:
Misschien is het slim om te vermelden welke spellen dit probleem hebben. Ookal zijn het alle spellen die je speelt, even vermelden welke dat precies zijn zou wel makkelijk zijn.
Nu moeten we in de wilde weg gaan gokken wat je uit zou kunnen proberen :)
Tactical Ops
Colin Mcrea 3.0 (demo)
Desert Combat (bf1942 mod)
UT2k3 ( :( )
SOF 1 (en 2)

Verwijderd

Topicstarter
GODVER*****
(sorry voor de zoveelste dubbelpost)
maar ik moet dit ff kwijt!

elke keer waneer ik die @#$%^drivers reinstall met dx9 en hyperion
omdat ie weer loopt te fucken!

doet ie het 3 keer ofzow start ik een spel op na ongeveer 4 keer een spel gespeeld te hebben IS HET ER WEER! #@$%^&U^%$#$%^&*

ken dan niemand me helpen? :( :(

ff filmpke gemaakt (met fraps was vergeten lage reso te doen dus je ziet maar stukkie tis vanaf het midden tot het eind in het filmpje

http://members.chello.nl/h.hazeleger1/klotezooi.avi

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2003 01:35 ]

• mca2
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-02 22:39
Het af en toeschokken is iets wat vaker voor komt. Bij mij lijkt dit vooral voor te komen bij (bink?) intro filmpjes. Zo had ik er met C&C Generals erg veel last van (EA cha... lange e... vryth....ing) Daar is nog een grote thread over geweest, geen idee of het wat geworden is.

Iets vergelijkbaars heb ik nu met Rise of Nations. Het schijnt iets te kunnen zijn met je VIA chipset, althans zoiets stond in de C&C readme (VIA chipset may experience blabla).

Dus wat is jouw hardware? En ook tijdens het spel schokken of alleen intro filmpjes? En zijn er mensen die dit al opgelost hebben?

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Draai je soms DU meter op de achtergrond? Dat zorgde bij mij voor een soortgelijk schokken :)

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Verwijderd

Topicstarter
Famoso schreef op 24 June 2003 @ 16:29:
Draai je soms DU meter op de achtergrond? Dat zorgde bij mij voor een soortgelijk schokken :)
omg omg omg :( :(

ik heb al geformatteerd en du meter er dus nog niet opgezet en nu doet ie het wel goed (voor lang hoop ik)

hiervoor had ik inderdaad WEL du meter draaien |:(

damn geen du meter meer dus..
ah wel erg bedankt
Pagina: 1