[abo] KPN abo loopt af, gebruik maken van verleningsactie

Pagina: 1
Acties:

• wace
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-05 21:33
Mijn KPN abo met i-mode loop in September af. Nu was ik een van de eerste met een i-mode abo, en kan ik dus gebruik maken van de actie waarbij ik mijn oude i-mode toestel kan inruilen tegen een nieuwe.

Toestel zonder camera
De n22i, 1 jaar abo verlening: €99
De n22i, 2 jaar abo verlening: €0

Toestel met camera
De n341i 1 jaar abo verlening: €229
De n341i 2 jaar abo verlening: €119

Deze actie loopt voor mij nog tot 30/6. Echter, Orange heeft als ik daar een abo neem, voor mij een betere (cash)deal. Ik vind het eigenlijk zonde om de KPN actie weg te gooien, dus, iemand is wel geinteresseerd om de actie van me over te nemen. Kan dat? Je mobiele abo op iemand anders overdragen? En is er dan een manier dat ik m'n eigen nummer wel kan houden?

Verwijderd

Het lijkt me dat je jouw nummer niet kan houden als je het abo overdoet aan een ander...

Verwijderd

wace schreef op 22 juni 2003 @ 21:26:
Mijn KPN abo met i-mode loop in September af. Nu was ik een van de eerste met een i-mode abo, en kan ik dus gebruik maken van de actie waarbij ik mijn oude i-mode toestel kan inruilen tegen een nieuwe.

Toestel zonder camera
De n22i, 1 jaar abo verlening: €99
De n22i, 2 jaar abo verlening: €0
Ik heb die aanbieding ook gehad (terwijl ik juist het nummer al per 1 mei naar Orange heb geporteerd... :)) maar na wat vergelijken is het een hele slechte deal. Bij een 1 jarig Hi 20 abonnement is 'ie op internet al gratis.
Deze actie loopt voor mij nog tot 30/6. Echter, Orange heeft als ik daar een abo neem, voor mij een betere (cash)deal. Ik vind het eigenlijk zonde om de KPN actie weg te gooien, dus, iemand is wel geinteresseerd om de actie van me over te nemen. Kan dat? Je mobiele abo op iemand anders overdragen? En is er dan een manier dat ik m'n eigen nummer wel kan houden?
Het is mogelijk om je contract over te laten nemen, maar dan kan jij niet je nummer houden, want dat hoort bij dat contract. Maar het is dus helemaal niet zo'n spectaculaire aanbieding, ik denk dus ook dat je helaas niemand blij kan maken hiermee.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 juni 2003 @ 21:30:
Het lijkt me dat je jouw nummer niet kan houden als je het abo overdoet aan een ander...
Waarom denk je dat? Volgens mij zou het geen probleem mogen zijn.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-05 22:15
Het lijkt me trouwens zeer sterk dat Orange zeer goed cash deals heeft, een voorbeeldje van www.bestelmaar.nl (zie gsmshops.pagina.nl voor meer internet winkels):

Orange 30euro: € 179,-
Vodafone 180min (29.50euro): € 252,00
T-mobile 225 (30euro): € 238.00
KPN 180 (30euro): € 198.00

• wace
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-05 21:33
Waslijn schreef op 23 June 2003 @ 09:17:
Het lijkt me trouwens zeer sterk dat Orange zeer goed cash deals heeft, een voorbeeldje van www.bestelmaar.nl (zie gsmshops.pagina.nl voor meer internet winkels):

Orange 30euro: € 179,-
Vodafone 180min (29.50euro): € 252,00
T-mobile 225 (30euro): € 238.00
KPN 180 (30euro): € 198.00
Misschien niet tegenover andere providers, maar ik wil graag gebruik maken van Orange Share (vooral het onbeperkt wappen voor 6 euro). Vandaar Orange.
(Overigens krijg je bij een orange 30 euro abo bij kortingopbellen.nl 216 euro)
Pagina: 1