Toon posts:

Moederbord voor server in 2U case

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag me af wat een goed (betaalbaar) moederbord is voor Athlon XP voor een server, voor gebruik in een 2U behuizing, met on board video?

Ik zit zelf te denken aan een Epox.

Een RAID-controller hoeft er niet op te zitten, gebruik een aparte 3Ware controller.

Alvast bedankt :)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2003 21:28 ]

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Moet je op zoek gaan naar mobo's met nforce 2 IGP, die hebben een geforce 4 mx onboard.

Bv Abit NF7-M

March of the Eagles

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:03

Mentalist

[avdD]

Toch wel een beetje uitzoekwerk he ;). Je weet al wat voor cpu je wilt, zoek er vervolgens een geschikte chipset bij voor jouw toepassing (nForce2 IGP b.v.) en kijk vervolgens welke mobo's er zijn met die chipset :).

Sja, sites van mobofabrikanten en reviewsites afgaan kun je zelf ook wel lijkt me :) ;). Wat heb je überhaupt al uitgezocht anders, want als je een topic als dit opent zouden we natuurlijk op z'n minst verwachten dat je zelf al wat gezocht hebt en wat mobo's hebt gevonden. Dan zou je eventueel hier een paar mobo's die je gevonden hebt neer kunnen zetten en erbij zetten wat ze toch niet helemaal ideaal voor jouw situatie maakt. Een open vraag als deze echter, kun je ook makkelijk zelf uitzoeken :)

Zie ook : Welke processor/mobo/geheugen moet ik nemen?

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Dit topic is gesloten.