Toon posts:

Debitel switchen van vodafone naar kpn

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een abbo van 2 jaar bij debitel op het vodafone netwerk, en nu op het moment is bij ons in het dorp het vodafone bereik zo slecht dat ik met mijn nokia 7210 helemaal geen(heel heel soms 1 streepje) heb.

Als ik nu een simkaart met een kpn kaart erin stop heb ik wel een goed ontvangst hier.

Nu weet ik dat debitel huurt van Vodafone, Kpn (en o2). Nu vraag ik me of ik over kan switchen van vodafone naar kpn. Ik kan hier over voor de rest niks vinden op de debitel website.

Weet iemand dit toevallig en weet je ook of hier kosten ofzo aan verbonden zijn ?

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-11 08:12
Kan volgens mij niet, immers je contract loopt indirect toch via Vodafone. Misschien is het wel mogelijk dat ze hem na een jaar willen overzetten op een ander netwerk, maar ook dat lijkt me sterk. Zou gewoon ff met de klantenservice bellen, weet je het zeker.

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Bel Debitel op:
Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met onze klantenservice, bereikbaar via nummer 0900 - debitel (0900 - 3324835). De kosten bedragen 1 eurocent per minuut als u vanaf een vast toestel belt. Wij zijn u graag van dienst op de volgende tijden:

maandag tot en met vrijdag van 8:00 tot 21:00 uur
zaterdag van 9:00 tot 17:00 uur.
Dit kan je zelf ook wel kunnen bedenken :{