• Aakab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09-2025
Heeft iemand deze al?

Er wordt geadverteerd dat het 2 mp is..klopt dit?
Is het een beetje leuke beginners camera voor een prijs van 200 eur?

Ik ga er dus vakantie fotos mee maken....
------------------

link:

http://www.rtlshop.nl/rtlshop/

Foto:

Afbeeldingslocatie: http://www.rtlshop.nl/rtlshop/Commun/Images/web/web350/LARQ.jpg

specificaties:

PHOTO CLIP

Multifunctioneel digitaal fototoestel met een TFT kleurenscherm met een diagonale doorsnede van 1.5 inch (4 cm) om de verschillende functies van uw fototoestel te bedienen en onmiddellijk uw foto's en video's te bekijken. Dankzij de uitgebreide functies en het interne geheugen van 16 Mb, dankzij de mogelijkheid om uit te breiden met een Compact Flash kaart, kunt u tussen 44 en 118 foto's nemen en opslaan (afhangend van de resolutie). U kunt opmerkingen bij de foto's inspreken door middel van de ingebouwde microfoon. Het is ook mogelijk om een videoclip van 5 minuten (met geluid) te maken (lage resolutie). Het apparaat beschikt over een digitale zoom 2x (51/102 equivalent 35 mm), Night Shot mode (voor nachtfoto's) en Interval Shooting (serie foto's gemaakt met op voorhand vastgestelde tussenpozen). Het kan als webcam gebruikt worden en videoclips opnemen op uw PC. Het is ook een dictafoon en MP3 walkman; daarvoor hoeft u alleen maar uw MP3 bestanden via uw PC over te brengen. Dankzij de USB en de audio/video kabels kunt u uw foto's en geluidsvideo's op uw PC of op uw televisie bekijken. De Photo Clip werkt ook op Mac (Mac OS 9.2 x en hoger) als externe hard-drive. Het is dus mogelijk op MP3 bestanden, foto's en video's te lezen en te kopiëren, maar de meegeleverde software geldt alleen maar voor Windows. Afmetingen: 92 x 34 x 65 mm. Gewicht: 99 g (zonder batterijen) Kleur: zilver en blauw

• Aakab
Subtiele kick./..niemand?

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
Voor 200 euro? Ik zou het niet doen, er zit niet eens optische zoom op... btw kicken doen we na 24 uur en niet na 2 uur.

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:13

UTM

Koop dan voor 229 een Minolta Dimage. Met 3 * optische zoom :9~ . En goeie ccd (correct me If I'm wrong) Waarmee je scherpe fotos kan maken en op goede resolutie. Google anders eerst eens ff

}:O

• Aakab
w03f schreef op 23 June 2003 @ 00:09:
Koop dan voor 229 een Minolta Dimage. Met 3 * optische zoom :9~ . En goeie ccd (correct me If I'm wrong) Waarmee je scherpe fotos kan maken en op goede resolutie. Google anders eerst eens ff

}:O
Ik heb al gegoogled
Kom dan met een link met gebruikerservaringen van dit product...sukkel..

Maar ik zal wel effe naar die minolta kijken..

Maar dus nogmaals...iemand die dit ding al heeft liggen en hoe bevalt ie?

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02:30
Aakab schreef op 23 June 2003 @ 11:55:
[...]

Ik heb al gegoogled
Kom dan met een link met gebruikerservaringen van dit product...sukkel..
Waarom noem je hem een sukkel als hij je helpt? |:(

• Aakab
Sir_Killalot schreef op 23 June 2003 @ 12:01:
[...]

Waarom noem je hem een sukkel als hij je helpt? |:(
Hij helpt me niet...ik vroeg of het een goed ding was/...zie je hem daar op antwoord geven?>

Hij noemt me ook nog is een koe en beschuldigd me vals dat ik niet gegoogled heb..

Mag ik hem nu een sukkel noemen ....

en ontopic weer danku

• eGo2K
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-02 20:43

eGo2K

De vraag .. (zie sig)

poepoeh... Kalief Aakab wil bediend worden :{

... die alle andere vragen overbodig maakt: BIERTJUH?!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02:30
Aakab schreef op 23 June 2003 @ 12:27:
[...]

Hij helpt me niet...ik vroeg of het een goed ding was/...zie je hem daar op antwoord geven?>

Hij noemt me ook nog is een koe en beschuldigd me vals dat ik niet gegoogled heb..

Mag ik hem nu een sukkel noemen ....

en ontopic weer danku
Als je is wat meer posts van hem bekeken had zou je zien dat hij vaker die koe onder een post zet.... :X

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Sir_Killalot schreef op 23 juni 2003 @ 12:31:
[...]

Als je is wat meer posts van hem bekeken had zou je zien dat hij vaker die koe onder een post zet.... :X
ja ik wil net zeggen.. was volgens mij niet kwaad bedoeld. Dus Aakab kan beter ff excuses aanbieden dan zijn alle misverstanden weer opgelost :>

En over die cam.. ik had je topic gisteren ook al gezien, maar omdat er nergens een typenummer wordt vermeld is het heel lastig om er info over te krijgen. Persoonlijk zou ik hem niet zomaar kopen, want voor 200 euro kun je ook een cam kopen van een bekend merk waarvan je zeker weet dat er mooie plaatjes uit komen. Met een beetje pech heb je nu een cam met CMOS beeldsensor, en dat is niet echt kwalitatief goed.
En dat er een MP3 speler opzit.. tja leuk.. maar daarvoor koop je (imo) geen camera.

• Aakab
Mijn excuses ;(

hmm ja het gaat me dan ook niet echt om die mp3 speler...dat ding zal ik toch niet gebruiken(wat wel handig is dan die voicerecorder..)

Maarja dat is de enige informatie die word gegeven via die website..hmmm toch maar effe mailen en bellen dan..

Bedankt jonges..

• UTM

UTM

Beetje Vaag jah :X Gelijk een beetje agressief ... jammer is dat

}:O (OMDAT IK ZIE LIEF VIND. SIGNATURE ??? 8)7

• Aakab
ok sorry.....
------------------------------------------------
ontopic

Hm heb al wat meer info erover gevonden...

http://www.myphotoclip.com ====>>> Producent

Voorbeeld fotos die afkomen van een review:

Afbeeldingslocatie: http://www.daisymm.com/picture_gallery/pictures/2100/DMC_0022.jpg

Macro foto:
Afbeeldingslocatie: http://www.daisymm.com/picture_gallery/pictures/2100/DMC_0215.JPG

Nacht foto:
Afbeeldingslocatie: http://www.daisymm.com/picture_gallery/pictures/2100/DMC_0019.JPG

Het heeft dus een macro functie...hmm en het heeft dus een CCD chip...

Kan iemand die er verstand van heeft effe die fotos beoordelen?

• UTM

UTM

Jonge waar ben je mee bezig ???? Nooit van FAQ gehoord ??? waarin duidelijk staat PICS RESIZEN ????? jonge jonge :(

• Jur
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jur

Dus....

w03f schreef op 24 June 2003 @ 16:06:
Jonge waar ben je mee bezig ???? Nooit van FAQ gehoord ??? waarin duidelijk staat PICS RESIZEN ????? jonge jonge :(
Pfff, onspan effe... :Z

Ontopic@TS:
Wat vind je er zelf van?
Ik vind het er namelijk erg slecht uitzien.
Voor hetzelfde geld heb je een camera die wel goed is, en geen webcam foto's maakt. :)

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
idd.. vooral op die bovenste (bij daglicht) zie je duidelijk dat er detail ontbreekt in het gras. (ik neem aan dat het plaatje niet zwaar gecomprimeerd is.)

Verwijderd

Die foto's zien er zeer slecht uit. Voor zo'n prijs kun je iets veel beters krijgen.
Pagina: 1