test dvd voor dolby test van jbl

Pagina: 1
Acties:

• redpen
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-02 22:27
ik was laats in een winkel in eindhoven even gaan zitten in zoon thuis bios geval om te kijken hoe het daar klinkt :)

nu zat daar zoon test dvd in van jbl met daarom eerst een uitleg van wat nou wat was van die boxen daaarna het verschil tussen stereo dolby etc

maar op het laats kwam er een interactief filmpje met dinosaurusen

en dat vondt ik wel vet
nu is mijn vraag heeft iemand die hier

want hij is niet voor de verkoop hij is gewoon gratis als je zoon thuis bios koopt

duz heeft iemand die dvd of een andere toffe test dvd ?

beter 10 servers in de lucht dan 1 op de grond

• BadMotha
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-03-2024

BadMotha

be creative!

even met JBL mailen??

oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-

• MARTIJN_
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-01 20:09

MARTIJN_

<<---^|^--->>

bij megapool in de stad?.
Had een vriend van mij naar gevraagd bij megapool, die verkoper zij dat die alleen als relatiegeschenk van de inporteur worden gegeven.
Dus ik denk dat er moeilijk aan is te komen, wel jammer ik had ook best wel zo'n dvd willen hebben met die dvd van panasonic.

PGEQRZEM

• redpen
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-02 22:27
@martijn ja bij megapool :)

ja daarom ik vondt die dvd dus mega ruig en zou die dus graag willen maar die kan je volgens mij alleen krijgen als je bij megapool werkt en dan die thuis even kopied
maar is er dan niemand op het forum hier die die dvd maybe ook heeft toevallig of maybe eraan kan komen want er zijn er volgens mij meerdere die die wel willen hebben

[ Voor 11% gewijzigd door redpen op 22-06-2003 21:09 ]

beter 10 servers in de lucht dan 1 op de grond