Toon posts:

van ***** wachtwoord maken?

Pagina: 1
Acties:
  • 94 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik zal de situatie even uitleggen:

Ik heb een jaar geleden een deds.nl-account aangemaakt. Na die een poosje niet meer gebruikt te hebben, wil ik die nu weer graag gaan gebruiken.
Nou is het probleem dat ik het wachtwoord ervan kwijt ben. Het staat nog wel in een ftp-programma, maar ik wil het wachtwoord aan iemand anders geven. Is er een mogelijkheid om van de ********** mijn originele wachtwoord te maken?

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Zal heus wel kunnen, maar hier kun je het beter niet vragen. We kunnen hier moeilijk zien of het wel waar is wat je zegt en anderen kunnen er misbruik van maken :)

C:\>_

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:11
[F_J_Knip. Onderstaande geldt erg maar toch :P ]
BTW, als het een beetje een recent FTP prog is, dan zie je nog gewoon ***. En onder Win2K werkt het geloof ik ook niet, dus...

[ Voor 82% gewijzigd door F_J_K op 22-06-2003 20:54 ]

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
volgens mij alleen met ctr c -> ctr v..... maar ik heb maar 1 keer meegemaakt dat dat werkte. Meestal werkt er dus helemaal niks.

Maar geef iig de naam van je ftp-prog maar.

Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.

Verwijderd

Ik gebruik het programma [F_J_Knip :P ], daarmee hoef je alleen maar even met een vaag rondje over de sterretjes heen te gaan en je ziet wat er staat google (oh oeps, verboden werkwoord :P) er eens op...

[ Voor 9% gewijzigd door F_J_K op 22-06-2003 20:56 ]

Verwijderd

Topicstarter
ftp prog is wsftp_95

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:09
<!-- http://www.chipsetbg.com/pages/downloads/Utils/showin.exe --> [F_J_Knip] lukt wel met wsftp :)

[ Voor 12% gewijzigd door F_J_K op 22-06-2003 20:57 ]

|>

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Het is goed te googlen (zie ook het artikel in c'T van deze maand) en staat hier ook wel vaker in de search, maar toch: ook anderen die het wachtwoord niet mogen weten lezen mee en het al te makkelijk maken voor ze is niet nodig. Dus toch maar de tips weggeknipt.

In de FAQ van die site staat dat je de helpdesk kan mailen:
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?
Stuur een email naar onze helpdesk met uw accountnaam, naam, voornaam, adres, woonplaats, emailadres van inschrijving en de vermelding dat u een nieuw wachtwoord wenst te ontvangen. U mag een voorstel tot wachtwoord opgeven. Tussen de 6 en 8 tekens, hoofdlettergevoelig. De te gebruiken tekens zijn dezelfde als bij de keuze van je wachtwoord. De helpdesk zendt zodra men tijd heeft u het nieuwe wachtwoord toe naar uw alternatieve e-mailadres (omdat u uw deds-account niet kunt bereiken zonder een werkend wachtwoord). Maak geen nieuw account aan.
Succes :)

Oeh en tekst achter sterretjes zichtbaar maken werkt idd vaak enkel in W9x (dat toch al amper een beveiliging had).

[ Voor 6% gewijzigd door F_J_K op 22-06-2003 21:00 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.