[WebCam] Welke?

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:12
Ik wil een webcam gaan aanschaffen, maar welke is nou de beste om op dit moment te gaan kopen? Heeft een van jullie hier ervaring mee? Ik heb er max. € 150,00 voor over, Kan iemand mij hier meer informatie over geven?

BVD

Verwijderd

Logitech Quickcam Pro 4000 ben ik erg tevreden over.

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

*knip*

maar hoort dan eigenlijk in V&A, ik weet het

zeg dan ook niks :/
check je mail

[ Voor 65% gewijzigd door BalusC op 23-06-2003 08:49 ]

• The Wrecker
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-08 02:22

The Wrecker

Networking Rulez

150 euro is al aardig wat hoor.

misschien wat meer info over wat je met zo'n cam gaat doen. Gebruik je 'm om te chatten met je vriendin of neem je films op van jezelf of ... of ...

Als usb webcam is de philips pro 3d goed aan te raden voor dat budget. (dacht dat de prijs wel goed in de buurt kwam)

[ Voor 28% gewijzigd door The Wrecker op 22-06-2003 20:18 ]

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:12
http://www.americas.creat...s/product.asp?product=460

ik d8 eerst aan deze,

ik zelf gebruik hem voor foto's te maken vanaf mn pc, en met chatten offcourse, gewoon webcam, verder niet veel andere dingen?

• El Gravedigger
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-04-2025
Philips Tucam pro, of naja als je duur wil doen ... 150 euro haal die draadloze webcam van Logitech op ebay ofzo ;) (als je het geld hebt)

• Maniakje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-07 12:50
De Eyetoy. Kun je erg veel plezier van hebben. ;)

Maar ff serieus: het hangt er vanaf wat je er mee wilt doen. Ik heb zelf een Logitech Quickcam Express - dat was zo'n beetje de goedkoopste die ik kon vinden. Hij is echter goed genoeg als je er alleen maar een beetje mee wilt spelen, zoals ik. :)

The sentence below is true.
The sentence above is false.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Twijfel welke webcam?
van 3 dagen terug.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Zoals je ziet suggereert iedereen weer een andere webcam. Smaken en eisen verschillen nogal per persoon. Dit topic loopt toch enkel op een opsomming van alle gangbare webcams, die je zelf ook makkelijk op de Pricewatch kunt terugvinden 8)7

Kijk gewoon een beetje rond op de Pricewatch voor de prijzen, op de sites van de fabrikanten voor de specs/garanties/etc, hier op GoT voor ervaringen/probleemgevallen en via Google kun je de eventuele reviews teruglezen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.