Toon posts:

Tv kabeltje Matrox G450

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag op de hcc een matrox g450 dualhead gekocht.

Het kaartje doet het prima alleen zit het tv-kabeltje er niet bij.

Mijn vraag nu is: Hoort dit kabeltje wel bij de oem versie te zitten? Zo ja dan mag ik lekker zeuren >:)

Zo nee: hoe werkt dit schema? Ik snap er nl niks van.
Afbeeldingslocatie: http://www.matrox.com/mga/support/faq/media/g450scart.gif
(dit is dus het schema dat matrox geeft)

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:47

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Ik neem aan dat het hier om de 16MB versie gaat (aangezien de 32MB erg moeilijk te verkijgen was op de HCC). Ik ben erg geinteresseerd in de prestaties van de 16MB versie (deze is nl. een stuk goedkoper dan de 32MB versie). Zie ook http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/76713 voor mijn topic, alleen geen bruikbare reacties. Zou je misschien een 3DMark test kunnen uitvoeren of zo? Ben wel benieuwd wat het verschil in snelheid is. Bvd.

Nou even over dat kabeltje. Volgens mij hoort er wel 1 bij te zitten bij de OEM, maar misschien was ie zo goedkoop dat hij er niet bij zat. Dat schema is best makkelijk te maken denk ik, rechterkant is aansluiting op je videokaart, linkerkant is SCART cable. Gewoon al die draadjes leggen van de juiste pin naar de juiste pin en soms een weerstandje er tussen doen. Je kunt nog makkelijker een composiet aansluiting maken, is slechts 1 draadje (pin 14<-weerstand->20), maar wel iets mindere kwaliteit. Succes.

Verwijderd

Topicstarter
Mwjah zover was ik ook al maar al die kleine streepjes dan en die dwars liggers? Bv bij de scart nr 13 daar is een klein streepje. Moet ik die bevrinden met 15 11 9 7 15?? 16 20 17 en 21?

Lijkt me sterk

Volgens mij heeft scart overigens maar 20 pennetjes.

Als ik tijd heb zal ik morgen 3dmark even downloaden. (heb ut niet omdat ik de score van mijn g200 niet eens wilde weten :P )

• Neman

Neman

Alle draadjes waar geen rondje op staat zouden eigenlijk allemaal met elkaar verbonden moeten worden als ground, maar als je dat niet doet werkt het ook wel.

• Neman

Neman

Diddel, wat is je icq#? Dat contact ik je ff over de snelheid etc.

Verwijderd

Topicstarter
Dank u.

Dan zal ik binnenkort even naar de elektronica winkel :)

65660895 is mijn icq nummertje.

Heb nog geen 3dmark gedownload omdat meneer kpn het leuk vond om vandaag onze telefoonlijnen maar af te sluiten.
Ja een dag zonder internet is erg :'(
Pagina: 1