Toon posts:

[NT] Paralle Null (modem) Kabel Software

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet morgen op mijn werk een redelijk bestand (7MB) verplaatsen van een windows NT werkstation, dat helemaal dichtgetimmerd is, en een laptop met daarop een iets minder dichtgetimmerde NT versie. De laptop krijg ik helaas niet op het netwerk (niet toegestaan) en ik heb ook geen brander in de buurt.
Nu heb ik nog een paralle (nulmodem) kabel liggen, en is dat volgens mij wel een oplossing. Enig nadeel is dat ik niet bevoegd ben "nieuwe"software te installeren.
Weet iemand een klein programma waarmee ik deze verbinding kan maken?? Ik kan het zelf echt nergens vinden, heb al heel hard gezocht.....
Iemand een ID? Alvast bedankt!!!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Volgens mij kun je zelfs met HyperTerminal ook bestanden overzetten, al weet ik niet of dat in Win NT zit... In m'n W2k Prof zit het iig wel :)

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

windows totalcommander

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
vraag het de systeembeheerder op het werk :?

als je wordt gesnapt (een beetje beheerder heeft auditing aanstaan op zijn workstations...) ben je de sjaak

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
mmm, klinkt spannend. Ik ben natuurlijk te goeder trouw. Systeembeheer is een complete afdeling, die mensen zijn niet zo meegaant in het aanpakken van dergelijke problemen. Daarom zit al die troep ook dicht.
Eens even naar totalcommander zoeken........
Hyperterminal is uitgeschakeld, dat weet ik zeker.....

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:46
Verwijderd schreef op 22 juni 2003 @ 19:50:
mmm, klinkt spannend. Ik ben natuurlijk te goeder trouw. Systeembeheer is een complete afdeling, die mensen zijn niet zo meegaant in het aanpakken van dergelijke problemen. Daarom zit al die troep ook dicht.
Eens even naar totalcommander zoeken........
Hyperterminal is uitgeschakeld, dat weet ik zeker.....
Als het een belangrijk bestand is (voor je werk) willen ze best meewerken hoor, tenzij je op je werk gare shit zit te downloaden willenz e je vast helpen.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

heb ik eerder gedaan met de dailup adaptor. (4 jaar geleden)

bekijk deze eens http://www.kime.net/directcc/directcc.htm

Iperf

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:46
en anders, die 7mb mag je ook wel naar mijn server uploaden, indien ftp geblokkeerd is zijn er zat sites die de mogelijkheid geven om te uploaden naar een ftp server via web.

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

via web2ftp.com vindt ik altijd lekker werken.. wordt niet geblokt (9 van de 10 keer) en je kan het naar alles uploaden welke server je maar wilt..

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Pagina: 1