hotmail + wap,ben ik nou gek ?

Pagina: 1
Acties:

• Nick39
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
""MSN Mobile biedt je toegang tot je MSN Hotmail-account, op voorwaarde dat je je bevindt op een locatie met goede ontvangst.

Hotmail voor Mobile Web

Met een WAP-telefoon en MSN Mobile kun je MSN Hotmail openen en je Postvak IN van Hotmail beheren. Selecteer MSN Hotmail op je mobiele telefoon als je het Postvak IN van Hotmail wilt weergeven. Met de overige menuopties kun je e-mail samenstellen en andere Hotmail-mappen openen. ""

Dit is dus uit de help van msn mobile.
Ik maak hier echt uit op dat als je WAP hebt je dus via een wap pagina je Hotmail kan lezen en niet via dat achterlijke sms gedoe.
Nou heb ik hier rond gezocht en ik kan wel wat portals vinden waarmee je via via op je hotmail zou kunnen komen via wap,maar iets werkends heb ik niet gevonden.
Daar gaat het dus ook niet om.

Ik kan achterlijk zijn maar ik haal toch uit het aangehaalde stuk tekst dat je gewoon via een wap telefoon kan inloggen.
Echter,nergens maar dan ook nergens kan ik dan ook vinden wat ik dan moet doen.

Ik weet dat er meer topics zijn geweest over Hotmail en Wap.. alleen zoeken op hotmail en wap levert ook alle ticks op over iemand die iets globaals over wap vraagt via een hotmail adres.

Lees ik het nou verkeerd, en zo niet..hoe kom je dan aan die wap gegevens..want die vind je nergens meer terug bij Hotmail.
Link: http://nl-sms.mobile.msn.com/hotmail.aspx druk dan linksonder op "Meer informatie over MSN Hotmail voor mobiele telefoons."

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-05 22:15
Ik weet dat het wel kon. Vriend van me deed dat vroeger ook, maar laatst ook gezocht en kon ook niets vinden. Lijkt erop dat ze geld willen verdienen en de gratis wap-dienst de deur uit is :(

• Nick39
  • Niet online
Ze vermelden het dus wel in de help maar niet hoe..en op support mail reageren ze niet..ben al blij dat iemand het tenminste op dezelfde manier leest als ik.
Op Google vond ik wel terug dat in America het wel gewoon kan,misschien is de help gewoon een letterlijke vertaling en hebben ze er niet aan gedacht dit weg te halen.
Zo noemen ze KPN op hun aanmeld page voor msn mobile al tijden KNP..heb ik ze al een keer over gemaild..

Verwijderd

Ik heb goed nieuws voor je denk ik. :9

Ik heb het net nog eventjes voor je gecheckt en ik kan nog steeds via wap op mn hotmail komen.

Zorg dat je een wap-provider instellingen hebt.

en ga dan naar http://mobile.msn.com

daar moet je eerst al je inlog gegevens invoeren (wis dus je cache niet te vaak want dan moet het weer helemaal overnieuw :'( ).

Bij mij werkte het net nog ik heb de wap-verbinding via 02 wap
succes,

• Nick39
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 June 2003 @ 19:43:
Ik heb goed nieuws voor je denk ik. :9

Ik heb het net nog eventjes voor je gecheckt en ik kan nog steeds via wap op mn hotmail komen.

Zorg dat je een wap-provider instellingen hebt.

en ga dan naar http://mobile.msn.com

daar moet je eerst al je inlog gegevens invoeren (wis dus je cache niet te vaak want dan moet het weer helemaal overnieuw :'( ).

Bij mij werkte het net nog ik heb de wap-verbinding via 02 wap
succes,
Dat zeggen ze er dus mooi niet bij..ik controleer het gelijk even
Bedankt alvast.

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ga met je mobiele WAP browser naar http://mobile.msn.com . Daar kun je op Hotmail klikken en inloggen (als het goed is, ik kan er met de WAP emulator ff niet zo goed uitkomen...). Of werkt dat ook niet :?

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Verwijderd

laat je het nog ff weten als het gelukt is?

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-05 23:29

flexje

got-father

hey wat koel!!! het werkt nog ook hey :D (t68i + vodafone.)

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Verwijderd

kicke he
alleen de kosten voor het wap zullen niet mee vallen.

Kun je beter vlife hebben ofzo

• Nick39
  • Niet online
Helaas..time out verbinding..het was ook te mooi om waar te zijn..

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-05 23:29

flexje

got-father

Verwijderd schreef op 22 juni 2003 @ 20:00:
kicke he
alleen de kosten voor het wap zullen niet mee vallen.

Kun je beter vlife hebben ofzo
mja , idd , maargoed hoe vaak ga je nou hotmailen op wap :S , alleen als het urgent ofzo is lijkt mij

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Verwijderd

vaag nick39,

miss moet je ff andere wap instellingen gebruiken,

die van mij als vb:
homepage: http://wap.02.nl
type verbinding: doorlopend
verbinding beveiligen: uit
drager: data
inbelnummer: +31626000222
ip-adres: 193.113.200.195
verificatietype: normaal
type dataoproep: ISDN
snelheid dataoproep: 9600
gebruikersnaam:02nl
wachtwoord: leeg of ook 02nl dat weet ik niet (kan ik niet meer zien ook)

• Nick39
  • Niet online
via gprs kreeg ik een vage pagina waarbij ik wel wat rond kon kijken maar niets onder elkaar of zo..op mijn wap browser ziet het er anders uit... ik geef het voorlopig even op..de 28 heb ik weer wat meer belminuten (t-mobile)

Verwijderd

ik heb het niet over gprs maar over wap ff voor de duidelijkheid

• Nick39
  • Niet online
Hoop niet dat ik nu een slowchat aan mijn broek krijg..ik probeer het netjes mods.. maar via wap krijg ik dus time out, ook als ik via de portal van t-mobile binnen kom en van daaruit door ga. Als ik gprs gebruik zie ik op een gegeven moment een my msn, hotmail en dergelijke..als ik hotmail kies zegt de browser diensten: fout opgetreden, browser wordt gesloten.
Het duurt heel lang ook.
Via xs4all inbelpunt is het helemaal niet te doen.
Nokia 3650 hier.
Nou ja..e-mail via wanadoo en xs4all gaat wel gewoon,dan maar geen Hotmail.

Verwijderd

nokia 6610 -> HTTPS wordt niet ondersteund :(

• Nick39
  • Niet online
krijg het met de nokia 3650 in elk geval niet aan de gang helaas, op wap geeft ie een time out..op gprs doet ie wel wat maar geeft ie een browser error als je op hotmail klikt :( nou ja ik kan misschien nu ik een url heb iets meer vinden,bedankt een ieder.

Verwijderd

Ik heb een Nokia 6610, wapinstellingen van Orange. En ik kom gewoon goed op MSN Mobile, dan kan ik naar MSN Messenger en Hotmail, lukt ook, alles invullen kan, maar als ik dan submit, krijg ik een time-out error... Balen

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Als je geen goeie wap instellingen hebt kan je ze ook gratis aanvragen bij o2 www.online.o2.nl/services/wap/index

• Pretorian_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

ik kom er niet op.
interne fout krijg ik te zien.
ik heb een samsung s300 met orange share.
iemand een oplossing?

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Verwijderd

Ik weet niet waarom maar ik krijg dus egt geen time-out nergens niet...
miss gewoon erg tijdelijk...gewoon nog een keer proberen!!
Pagina: 1