Niet in het rood, niettemin l33t: botoo gefeli

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Sommigen onder u hebben het misschien reeds gezien en indien ze 't nog niet gezien hadden, dan hadden ze 't aan kunnen zien komen:

* botoo is vakantiemod!* Superdeboer

Er lopen al twee draadjes hierover:
[rml][ vakantie] botoo vakantiemoderator TMF[/rml] in MED
en
Nieuwe vakantiemod, feli botoo in LA

Maar voor hen onder ons, die een vrije avond graag doorbrengen met het doorspitten van de rijke historie die TMF ons te bieden heeft (aangezien ik dit nu schrijf is het pas over een tijdje écht historie, dus eik is het voor de mensen die over 5 jaar willen weten waarom botoo ooit gebanned werd... en dan kunnen ze hier lezen dat hij vakantiemod werd en stevig misbruik van z'n bevoegdheden heeft gemaakt ofzo... >:) :+ )... uh, voor hen dus, dit draadje.

Ik vind namelijk een felicitatiedraadje in LA nogal onpersoonlijk. TMF-zaken horen in TMF. Dit is ons forum en hier horen zulke dingen besproken te worden.

Ik zal de gebruikelijke plichtplegingen dan ook aanvangen:

* botoo , ouwe ( :X ) løl, dat je maar veel plezier mag beleven aan je mod-schap tijdens de afwezigheid van * Rennie en dat de samenwerking met jou in je tijdelijke andere rol even goed is als wanneer je je rol van "regular Molice-man" uitoefent. 8)

Succes! :*

[ Voor 4% gewijzigd door Superdeboer op 22-06-2003 19:19 ]

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 23:57
Ik houd het simpel, zoals jullie van me gewend zijn :+

botoo, feli!

[ Voor 69% gewijzigd door Netman768 op 22-06-2003 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:20

botoo

💀 too old to die young

Met dank aan Superdeboer omdat ik bij deze onmiddelijk in actie mag springen :+

thnx allemaal, en wie de onbedwingbare behoefte voelt om ook zijn (m/v) zegje te doen, die kan het in Nieuwe vakantiemod, feli botoo kwijt.

en ik maar denken dat die poppenkast met admin-opties ongebruikt zou blijven . . .
;)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Die HTML rechten ook altijd :o

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"